Lapsuutesi ohjelmat, peukutusketju.
Eli tänne kirjoittakaa oman lapsuutenne lastenohjelmia tai muita tv-sarjoja/Elokuvia, jotka muistat yhä elävästi ja/tai joita aina muksuna tapasit katsoa.
Yläpeukku: Muistat kyseisen ohjelman ja/tai olet katsonut
Alapeukku: Ohjelma ei sano mitään ja/tai et ole katsonut.
Minä aloitan
Beatrix Potterin eläinsadut
Kommentit (229)
Taikuri Savinen.
Kun nyt muistelee näitä YLE:n 70-80-lukujen lastenohjelmia, niin tulee eittämättä mieleen, että lastenohjelmapäälliköt määrärahat ryypättyään yrittivät loppuhiluilla krapulaisina kehitellä ohjelmia.
Vielä kamalampia olivat Sormileikki ja jo mainittu Hapsiainen.
Blondi tuli taloon ja Ihmeidentekijät
Itsevaltiaat. Muistan, kun tuli uutisten jälkeen ja tahdoin aina katsoa sen. Olin aika "tylsä" lapsi, joka katsoi vaan uutisia ja itsevaltiata sekä urheilua joskus.
Pikkukakkosen Grimmin satuja, kertojana toimi Sinikka Sokka.
Elämäni eläimet oli oikeasti mniun lempisarjani pitkään ja katsoimme äitini kanssa aina siitä asti, kun olin koulussa ja äitini luki ne tekstit aluksi kun en itse ehtinyt. Myöhemmin oli aika ikävä asia saada tietää, että se hauska vanha juontajasetä olikin hyväksikä*ttäjä. Tietenkin onni oli, että paljastui, mutta oikeasti meni kylmät väreet, kun muistan aina miten hän puhui ja aloitti sen ohjelman joka kerta. Olisin varmaan itsekin ollut helppo uhri.
Seitsemännen tien salaisuus. Huippujännä, jäänyt mieleen.
Alfons Åberg/Mikko Mallikas. Tykkäsin tunnarista ja muutenkin. Ohjelma oli tosin ruotsinkielinen enkä ymmärtänyt mitä siinä puhuttiin.
Karpolla on asiaa