Tuleeko muilla valtavasti valkovuotoa suojaamattoman yhdynnän jälkeen seuraavana päivänä?
Yritämme lasta mieheni kanssa ja olemme jättäneet ehkäisyn pois (kondomit). Meillä on ennestään yksi lapsi, mutten muista, että esikoisen yrittämisen kohdalla tällaista olisi tullut.
Muuten en kyselisi ollenkaan, mutta viime kuukausina kiertoni pituus ja näin ollen myös ovulaation ajankohdat ovat vaihdelleet viikollakin.
Mietinkin, että onko minulla nyt ovulaatio, vai onko jostain syystä vain valkovuotoa nyt erityisen paljon, vaikka yleensä ei ole.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko se kuitenkin ihan sitä itteään mieheltä?
Aluksi tottakai arvelin tätä, mutta yhdyntä oli jo eilen aamulla ja olen käynyt illalla ja tänään aamulla suihkussa. Vuoto on myös väritöntä, se alkoi pari tuntia sitten.
Ap
Sperma voi olla myös väritöntä. Hyvin se voi viipyä sisuksissa yli vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi tottakai arvelin tätä, mutta yhdyntä oli jo eilen aamulla ja olen käynyt illalla ja tänään aamulla suihkussa. Vuoto on myös väritöntä, se alkoi pari tuntia sitten.
Ap
Siis suihkutitko sa sinne sisallekin vai? Koska kyllahan se muuten ihan hyvin voi olla miehen siemennestetta viela. Itsella ainakin helposti vuorokauden verran tihkuu, mutta en tietenkaan toisaalta kylla lahde pesemaan emattimesta ettei bakteeritasapaino jarky.
Mikään ei ole sen ihanampaa kuin aamupanojen jälkeen toimistolla istuessa se tunne, kun miehen viimeiset nesteet valuvat pikkuhousunsuojaan.. Nauti!
En tosiaan usko, että kyseessä on spermaa, vaan joko todella runsas valkovuoto tai ovulaatio jo nyt. Minulla on aina ovulaation aikaan juuri tällaista määrää valkovuotoa, ihmettelen vain ajankohtaa, enkä tosiaan muista esikoisen yrittämisen ajalta tällaista.
Ja minulla ei kyllä yleensä enää tihku tai valu yhdynnästä parin tunnin jälkeen mitään, eikä myöskään seuraavana päivänä.
Ja kun kävin suihkussa, ei, en suihkuta vettä suoraan alapäähäni, mutta tottakai pesaisen sen myös sisältä.
Ap
Ja siis eilinen yhdyntä ei ollut ensimmäinen ilman kondomia tässä lähiaikoina, eikä edeltävillä kerroilla tullut tällaista.
Ap
Itsellä tuli hiivatulehdus tuollaisen seurauksena eli sana tilanne oli kuin teillä, että paljaalla oli vedetty ja järkyttävä nestevuoto ensin tuli
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tuli hiivatulehdus tuollaisen seurauksena eli sana tilanne oli kuin teillä, että paljaalla oli vedetty ja järkyttävä nestevuoto ensin tuli
Kuinka nopeasti tuli muita oireita tuon vuodon jälkeen?
Minulle on kyllä ihan normaalia ovulaation aikaan vuotaa aika paljonkin.
Ap
Pitäkää nämä asiat itsellänne. Hyi helv...
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää nämä asiat itsellänne. Hyi helv...
Ja syy miksi avasit ketjun joka sinua ei kiinnosta oli...?
Ei tule. Mälliä saattaa valua helpostikin ulos vielä vuorokaudenkin päästä, ihan sama olenko käynyt suihkussa vai en. Se jotenkin piiloutuu tonne sisälle 😁
No kyllä se on spermaa. Et kai sä sieltä pillun sisältä huuhtele suihkussa käydessä? Se voi viipyä siellä vaikka miten pitkään ja tulee sitten ulos. Jos kerta olet varma, ettei se ole spermaa, niin sitten osaatkin kertoa, milloin sperma tuli ulos. Sen kyllä huomaa ja se myös ulos tulee - ei se sinun uumeniisi katoa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on spermaa. Et kai sä sieltä pillun sisältä huuhtele suihkussa käydessä? Se voi viipyä siellä vaikka miten pitkään ja tulee sitten ulos. Jos kerta olet varma, ettei se ole spermaa, niin sitten osaatkin kertoa, milloin sperma tuli ulos. Sen kyllä huomaa ja se myös ulos tulee - ei se sinun uumeniisi katoa.
Ilmeisesti kylla huuhtelee kun "pesaisee" myos sisalta. :o
Mua jai nyt ihan vaivaamaan etta miten tuo tapahtuu edes :D
Ei tule.
Mulla ei tule yleensäkään valkovuotoa, kuin mitättömiä määriä. Lapsikin on.
Väljästä pillusta valuu heti lakanalle, tiukempaan saattaa jäädä päiväksi etsimään reittiä ulos.