Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahdithan että lukiolaisesi käyttää hyppytunnit opiskeluun?

Vierailija
10.10.2019 |

Muista järjestää työsi niin että voit olla koululla vahtimassa. Sen ikäinen ei vielä ymmärrä että se päivä on hyvä käyttää kokonaan opiskeluun, vaikka lukujärjestys näyttäisi muuta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa kokopäivätyöläiselle, miten tuo käytännössä toteutetaan?

Vierailija
2/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin usein uimassa hyppytunnilla tai jos osui sopivasti, niin menimme lounaalle kauemmas ravintolaan. Ikinä ei käytetty opiskeluun, vaan sitten istuttiin porukalla juttelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen lukiossa lukujärjestys on laadittu niin, että hyppytunteja ei tule.

Vierailija
4/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee muutenkin niin paljon että turha hengittää niskaan ja kytätä, aiheuttaa vain lisästerssiä.

Vierailija
5/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHAaat?

Hyppytunti ei ole oppitunti. Käyttäkööt sen mihin lystää. Sekopäinen avaus.

Vierailija
6/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppytunti on hyvä käyttää hengähtämiseen ja rentoutumiseen. Jaksaa sitten taas tunnilla olla skarppina.

Vierailija
7/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Millainen kasvatus on lapsella, joka vielä lukioiässä tarvitsee äitylin vahtimista ja ohjausta selvitäkseen koulusta?

Hauska provo, ton tyyppisiä vanhempia on oikeasti olemassa.

Vierailija
8/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vahdi edes meidän yläasteikäistä miten käyttää hyppytuntinsa, se on hänen OMAA aikaansa.

Vierailija
9/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIkö lukiossa enää tehdäkään lukujärjestyksiä itse?

Vierailija
10/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolaisellani on tässä jaksossa yksi hyppytunti viikossa. Hän suunnittelee käyttävänsä sen viikosta riippuen salilla käymiseen (fyysisestä kunnosta huolehtiminen auttaa jaksamaan myös koulutyötä), kaverin kanssa kahvilla käymiseen (sosiaalisista suhteista huolehtiminen auttaa jaksamaan myös koulutyötä), hiljaisessa huoneessa lepäilyyn tai erään oppiaineen lisätehtäviin, joilla voi korottaa kurssiarvosanaa (epäilee, että ei tuossa aineessa tule pärjäämään kokeessa hyvin). Minusta nämä ovat kaikki oikein hyviä tapoja käyttää hyppytunti ja luotan, että lukiolaiseni osaa itse arvioida, mikä näistä on milläkin viikolla tarpeen.

Vierailija
11/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIkö lukiossa enää tehdäkään lukujärjestyksiä itse?

Toki, mutta oppitunnit on suunniteltu siten, että jos opiskelet kutakuinkin normaalissa ajassa oikean/riittävän määrän kursseja, niin hyppytunteja ei synny. Tietty jos haluaa suorittaa vain 3 kurssia jaksossa, niin tietty silloin hyppytuntejakin syntyy.

Vierailija
12/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Mulla ei ole lukioikäistä lasta, mutta olisin nauranut itseni tärviölle jos mun äiti olisi pärähtänyt koululle kyttäämään hyppytuntini tekemisiäni kun itse olin lukiossa.

Hankalaa se olisi ollutkin, vanhemmat kun asui eri paikkakunnalla kun missä kävin lukion.

Vierailija
13/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaa provo näillä yliholhoavilla: Muistathan, teethän, laitathan ymv. Pesutupakieltä, jonka ainoa tarkoitus on ärsyttää.

Vierailija
14/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska nähdä pomon naama kun joku av-mamma menisi sanomaan että nyt pitää lähteä lukiolle katsomaan että minun 18-v pikkulapsukaiseni Yrpä-Nyyrikki käyttää hyppytuntinsa opiskeluun😁

Vierailija
15/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs vahdi. Jos hän ei itse katso että opiskelu on järkevin tapa käyttää hyppis, toivon että menee joko salille (kävisi siellä muuten illalla, säästyy ajelemiselta jos käy hyppiksellä) tai sitten kotona käymiseen; koiranpentu arvostaa varmasti ylimääräistä ulkoilua tai leikitystä. Tänään hyppiksen agendassa on kuitenkin asioiden hoito kaupungilla, saapi viedä puhelimensa huoltoon.

Vierailija
16/16 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on teinien puhelimissa sovellukset että hyppytunti hypitään. Jos ei hypitä niin puhelin otetaan pois. Näin sitä tekniikkaa sovelletaan lasten kasvatukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän