Kummanko valitsisit, jos olisi vaikka 10 t e käytettävissä
Kauneusleikkaus (minkä haluat) vai muutama lomamatka? Vai kävisitkö uusittamassa hampaat?
Mikä näistä jää mieleen, vaikka nämä kaikki on hyviä. Kumpa voisi valita kaikki.
Kommentit (20)
Riippuu iästä ja kokemuksesta. Jos olisin matkaillut paljon, menisin leikkaa naaman. Muuten siis pari matkaa ja hampaita parantelisin lopuilla.
Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja hampaani ovat kunnossa. Eli lähtisin lomamatkalle.
Jos taas kaipaat neuvoa niin hampaat kuntoon. Jos hampaissa on vikaa niin ne oireet näkyvät helposti kaikkialla muualla paitsi hampaissa. Esim. joskus oli tapaus, missä sydänlihastulehdus oli saanut alkunsa tulehtuneesta (kivuttomasta) hampaasta.
On ollut käytössä ja oon valinnut reissut.
On minulla kymppitonni, taitaa olla parikin juuri nyt pankissa odottamassa sopivaa sijoituskohdetta. Syy miksi rahaa on pankissa on se, etten ole tärvännyt rahojani harkitsemattomiin heräteostoksiin, kuten kauneusleikkauksiin tai kalliisiin matkoihin.
Rasvaimuun voisin mennä :D Vielä jos sais boobsit samalla rahalla.
Kummanko valitset ja annat 3 vaihtoehtoa?
Anyway matkailuun käyttäisin, jos nuo ainoat vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaimuun voisin mennä :D Vielä jos sais boobsit samalla rahalla.
Kyllä saa. Omaa rasvaa voidaan siirtää rintoihin. En tiedä riittääkö vaan 10 000.
Itse menisin nenäleikkaukseen.
En taitaisi ottaa kauneusleikkauksia, vaikka mulle maksettaisiin se 10 tonttua.
Yksi hammas pitäisi käydä kirjoittamassa, sen voisin tehdä ja loppurahalla matkustelisin. Käyttötilillä on kyllä nytkin 8000 e ja tilipv ensi viikolla, mutta sen verran yritän pitää puskuria.
Vierailija kirjoitti:
En taitaisi ottaa kauneusleikkauksia, vaikka mulle maksettaisiin se 10 tonttua.
Sama juttu. Ihotautilääkärillä voisin käydä mutta siinä kaikki.
Minulla on yksi hammas, joka pitäisi vetää pois ja tilalle laittaa implantti. Odottelen tässä, että jostain taivaasta tipahtaisi siihen riittävä summa. Jos kymppitonnin saisin, tuon tekisin ensimmäiseksi ja varmaan laitattaisin lisäksi laminaatit etuhampaisiin ja yhtä vinoa hammasta samalla suoristuttaisin. Jos vielä jäisi rahaa, menisin ihon laserkuorintaan. Minulla on ollut vuosikaudet todella paha akne ja arvet ovat sen mukaisia. Nuorempana ne näkyivät vähemmän, mutta vanhemmiten kun iho on löystynyt, arvistakin on tullut sellaisia aiempaa syvempiä kuoppia.
Toivoisin vaikka voittavani Lotossa, jotta saisin nämä tehtyä. Toisaalta voi olla, että jos oikeasti saisin jostain 10 000,-, päätyisinkin sijoittamaan sen osakkeisiin vanhuuden turvaksi.
Mikään noista ei ole tarpeen. Jos olisi ihan pakko noista vaihtoehdoista valita niin ehkä sitten matkustaisin muutamia kertoja jonnekin. En voi sietää kaukomatkoja joten jonnekin lähimaihin sitten. Mutta mieluiten vaan sijoittaisin nuo rahat.
Legoremontti jossain halvemman hintaluokan maassa, saisi matkan siinä samassa
Jos noista vaihtoehdoista olisi pakko valita, laittaisin hampaisiin. Vaikka ei sitä koko summaa saisi mitenkään menemään, kun on muuten ihan hyvät hampaat mutta pari vinossa. Reissailla en tykkää ja kauneusleikkaukset koen turhina (rapistuu ja rypistyy kuitenkin).
Jos ihan vapaasti saisi valita, mihin 10 000 euroa laittaisin, niin antaisin läheiselle, jolla on tiukkaa rahan kanssa.
Mikään noista ei kiinnosta. Laittaisin sijoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään noista ei kiinnosta. Laittaisin sijoituksiin.
Kylläpä teitä wannabesijoittajapellejä saadaan jokaiselle palstalle.
Luetun ymmärtämisessä on sen verran vikaa, että voit vain keskittyä nyökyttelemään ja hyväksymään ne sijoitukset joita reilu pankinsetä suosittelee.
Jos hampaani tarvitsisivat hoitoa, niin siihen tietenkin. Terveys ensin.
Omat hampaani ovat ihan kunnossa, joten itse matkustaisin, kunhan olisin ensin maksanut luottokorttivelan pois ja ostanut sohvan.
Hampaat uusiksi.