Ei hitsin ovulaatio. Käyn kuumana Horatio Caineen!
Sattui olemaan Fox auki ja alkoi CSI Miami. Nyt toi punapäinen miehenpökkelö on sitten parasta mitä oon aikoihin nähnyt.
Meneekö muut näin sekaisin ovulaation aikana? :D
Kommentit (44)
Siis mulla oli pidempi Horatio-kausi hieman alle kolmekymppisenä, ostin pari kautta CSI:tä puhtaasti sen vuoksi dvd:nä. Kukaan tutuista ei ymmärtänyt tätä, ihanaa kuulla et kohtalotovereita on.
Eikö Kumman kaassa käynyt näin Ellulle ja sitten se kävi hoitelemassa Vesaa ja ovulaatiopäissään kuvitteli olevansa rakastunut?
Olen itsekin punatukkainen, vieläpä saanut geenin molemmilta puolilta. Molemmat mummot olivat punapäitä. Punatukkaiset miehet ei innosta sen takia. Eli ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin punatukkainen, vieläpä saanut geenin molemmilta puolilta. Molemmat mummot olivat punapäitä. Punatukkaiset miehet ei innosta sen takia. Eli ei jatkoon!
Jos saisin lapsen punatukkaisen miehen kanssa, ainakin seuraavat kolme sukupolvea olisi punatukkia, joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli enemmän kyse ovulaatiosta ei punapäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin että ovulaation aikana kaikki miehet kelpaa? Horatio Caine ei varsinaisesti ole komea mies. Mies nyt kummiskin.
kirjoitti:
Eikö Kumman kaassa käynyt näin Ellulle ja sitten se kävi hoitelemassa Vesaa ja ovulaatiopäissään kuvitteli olevansa rakastunut?
Joo! Ellu sanoi Annelle että taitaa olla rakastunut Vesaan. Sit Ellu menee käymään vessassa ja samalla aikaa Anne alkaa selata puhelinluettelon keltaisia sivuja. Ellu tulee takas vessasta ja sanoo että Sori,en mä mitään Vesaan oo rakastunu vaan mulla alkoi menkat! Ja Anne siihen että hyvä, muuten mä oisin vienyt sut hoitoon.
😀
Vierailija kirjoitti:
Horatio on kuuma, enkä ymmärrä miksi.😏🤣
Rakastan tv-poliiseja, koska paha saa aina palkkansa kun nämä laittaa rosvot telkien taa.
Tosielämä on kaikkea muuta kuin oikeudenmukaista.
Horatio ei nyt mitenkään erikoisesti sytytä,mutta tiedän niiin tämän tunteen. Ovulaation aikaan seksi pyörii koko ajan mielessä .Välillä tunne että lähes tulkoon kuka tahansa empaattinen ja ystävällinen mies kelpaisi.Onneksi ovulaatio on parissa päivässä ohi.
Terv.Puutteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin että ovulaation aikana kaikki miehet kelpaa? Horatio Caine ei varsinaisesti ole komea mies. Mies nyt kummiskin.
H ei edes vaikuta ylimaskuliinilta, pikemminkin hintelältä, mutta on tosimies, koska suojelee ja huolehtii.
Horatio olisi melkein jonon viimeisenä, jos pitäisi valita joku.
Se iänikuinen aurinkolasien kanssa hölmöily ja kaukaisuuteen tuijotus... ei ikinä.
katoin kerran snookeria oviksen aikana ja ihastuin ronnie o'sullivaniin...
Vierailija kirjoitti:
Minä oon kiimana yhteen asiakkaaseen, jota en ole koskaan edes tavannut kasvokkain 🙄
Ja tänään piti laittaa 2 sähköpostia kyseiselle miehelle. Ihan vaan coolina vaikka pikkarit märkänä 😁
Ed
Vierailija kirjoitti:
Horatio olisi melkein jonon viimeisenä, jos pitäisi valita joku.
Se iänikuinen aurinkolasien kanssa hölmöily ja kaukaisuuteen tuijotus... ei ikinä.
Pointti on se että tässä ei valita. Siksi himojen kohde voi olla itsellekin yllätys 😆😆
Ja mulla ovulaatio ei koskaan tunnu missään eikä vaikuta mtenkään. 😮
Seksiä tekee mieli ainoastaan juuri ennen menkkoja. Ehkä mun ei ole tarkoitus vahingossakaan lisääntyä, joku suojamekanismi?
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla ovulaatio ei koskaan tunnu missään eikä vaikuta mtenkään. 😮
Seksiä tekee mieli ainoastaan juuri ennen menkkoja. Ehkä mun ei ole tarkoitus vahingossakaan lisääntyä, joku suojamekanismi?
Luonnon omaa syntyvyyden säännöstelyä :)
Älä välitä, minä satuin aikoinaan ovis-kiimassa avaamaan telkkarin juuri kun Kauniit ja Rohkeat alkoi ja eikös ruudussa heilunut joku helskutin vanha partaukko, en seuraa sarjaa mutta hahmo taisi olla Massimo tms jota sitten tuijotin pöksyt märkinä.
Onneksi on oppinut, että tämä hämmennys johtuu vaan ovulaatiosta. Pää menee ihan sekasin muutamaksi päiväksi ja ajatukset on ihan villejä - naurattaa hyvin kun on taas palannut järkevien kirjoihin.