Mun suuria b85 rintoja on sanottu utareiksi. Oli loukkaava kommentti. Ne nyt jätti kokoa ole.
Kommentit (17)
Onhan läksyt tehty? Kohta hammaspesulle, pisulle ja nukkumaan.
No on kyllä ikävästi sanottu. Olen varma että rintasi ovat ihanat sellaisenaan, ja voisinkin hyväillä niitä jos sinulle tulisi parempi mieli =)
Mulla b75 ja aika pienet mielestäni.
B85 ei kyllä ole mitenkään huomiota herättävän iso. Omat on jotain F85-90, vähän vaihtelee merkistä riippuen. Ne ovat kyllä isot mutta eivät ympärysmittaan nähden niin isot että olisin siitä kuittailua saanut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla b75 ja aika pienet mielestäni.
Mulla E75 ja ei mitkään jätit vaan mielestäni ihan käteen sopivat. Miehen käteen.
Öljysit ne ja leivoit miehen nähden?
Vierailija kirjoitti:
B85 ei kyllä ole mitenkään huomiota herättävän iso. Omat on jotain F85-90, vähän vaihtelee merkistä riippuen. Ne ovat kyllä isot mutta eivät ympärysmittaan nähden niin isot että olisin siitä kuittailua saanut.
Täällä 85 J. Mulla on myös muita isoja ruumiinosia tasapainottamassa kokonaisuutta, enkä ole koskaan kuullut kuittailua.
7/10 sitten kun aika on sopiva. On se leikkaus edessä, et varmaan joulua ennen toivon olevani kunnossa.
Vain Suomessa voidaan B-kupin rintoja sanoa "isoiksi utareiksi".
B on pieni millä vaan ympärysmitalla 🤔 tiesiköhän kommentoija aran paikkasi ja halusikin loukata?
Ei siis varmaankaan ole ihan tosissaan sanottu.
Jos olisin AP:n kanssa samassa työpaikassa niin tekisin molemmin käsin lypsyeleitä ja maiskuttelisin suuta.
Typerä trolli. Kannattaisi opetella edes naisten rintojen koot, ennen kuin yrittää niihin liittyvää trollausta. B-kupin rinnat ovat pikemminkin pienenpuoleiset, suuret eivät missään nimessä.
Hankkia oikean kokoiset liivit. B on normaalikokojen A-O toiseksi pienin kuppi kaikilla ympäryksillä.