Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sä pääset niin helpolla"

Vierailija
09.10.2019 |

Sanoi mulle mies aamulla. Niin, kai mä sit pääsen, liian helpolla. Vain 10 sairautta, vastailen asiakkaiden soittoihin,laitan ruuat, teen kotitöitä, autan lasta läksyissä, lapsen kavereiden perään katson koulun jälkeen. Niin, mä pääsen helpolla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi saat hyvää palkkaa ja voit päräyttää taksilla lounaalle, ihan epistä!" Minne aiot tänään mennä syömään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lisäksi saat hyvää palkkaa ja voit päräyttää taksilla lounaalle, ihan epistä!" Minne aiot tänään mennä syömään?

En minnekään, koska aion ostaa syyslomalla rahoilla lapselle vaatteita ja ensi viikolla on kampaajallekin aika.

Vierailija
4/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mulkku ukko. Mitä hän itse tekee työkseen, kun on niin vaikeaa?

Vierailija
5/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa mulkku ukko. Mitä hän itse tekee työkseen, kun on niin vaikeaa?

Yrittäjä ja raskas työ. Kyllä mä ymmärrän tavallaan tuon mutta en mä itse ole näitä sairauksia valinnut enkä halunnut. Ekaa kertaa tällä viikolla on nyt vähän parempi olo ja ei ole menierin kohtausta päällä. Ainoa vaiva on nielemisvaikeudet, kun on tuo sjögrenin syndrooma. Joskus on hyvä päivä mutta monesti ei ja sairaudet vaivaa.

Vierailija
6/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairauksia sulla on?

Vierailija
7/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko elämäs sitten helpompaa ilman valittavaa ukkoas, joka kovalla työllään tuo rahaa taloon?

Vierailija
8/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppimisvaikeudet, menierin tauti, sjögrenin syndrooma, toinen jalka toista lyhyempi, skolioosi, psoriasis, endometrioosi, keliakia, pcos ja pahat rytmihäiriöt.

Vierailija
9/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko elämäs sitten helpompaa ilman valittavaa ukkoas, joka kovalla työllään tuo rahaa taloon?

En tiedä. En mä tiedä, mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
10/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset aina kuvittelee, että joku on helppoa jos et valita ja jos et ole negatiivinen. Ja varsinkin silloin jos teet jotain innostuneena ja saat siitä iloa -vaikka se ei olisikaan helppoa. He näkevät vain osan jutustasi ja kuvittelevat loput.

Minä olen aina ollut hoikka, siitä jotkut sanoo, että "helppo se sun on..." Mut ei se minullakaan helppoa ole pysyä hoikkana, minä kiinnitän joka päivä huomiota syömiseen, liikun ja pidän sisäisen mittarini aisoissa tietoisesti. Myöskään kun en valita rahattomuutta, luulee jotkut ihmiset, että minulla on rahaa. En halua valittaa siitä, mikä on jokapäiväinen totuus, koska negatiivisuus on ikävää ja äitini valitti aikoinaan koko ajan kun ei ole rahaa. Valittaminen on turhaa. Pidän sen sisälläni.

Vierailija
11/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen kaverit on teillä koulun jälkeen? Siinä on ainakin yksi helppo keino pienentää hommia. Teidän lapsi vaihteeksi kavereiden luo tai ei ketään ylimääräisiä teille. Meillä on ollut paljon lasten kaverit koulun jälkeen arkisin ja tiedän miten paljon extrahommaa se tuo. Vaikka olisivat jo koululaisia, aina siellä on joukossa niitä huomionhakuisia. Jatkuvasti on asiaa, koko ajan jotain ongelmaa, anna sitä tai tätä, nyt sattui sormeen yhyy...

Vierailija
12/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsen kaverit on teillä koulun jälkeen? Siinä on ainakin yksi helppo keino pienentää hommia. Teidän lapsi vaihteeksi kavereiden luo tai ei ketään ylimääräisiä teille. Meillä on ollut paljon lasten kaverit koulun jälkeen arkisin ja tiedän miten paljon extrahommaa se tuo. Vaikka olisivat jo koululaisia, aina siellä on joukossa niitä huomionhakuisia. Jatkuvasti on asiaa, koko ajan jotain ongelmaa, anna sitä tai tätä, nyt sattui sormeen yhyy...

Tykkäävät olla meillä, kun saavat pihalla pelata sählyä ja sitten lapsella on noita pleikkapelejä. Kyllä ne tietysti välillä voisivat mennä näiden kavereidenkin kotiin mutta ovat sitten tulleet meille.

Vierailija
13/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin tuntuu ajoittain, että oma elämä on paskaa, ja missään ei ole mitään järkeä. Sitten sitä kuulee kavereiden vaikeuksista, ja tajuaa, että nämä minun omat ongelmat on hyttysten ininää toisten vaikeuksiin verrattuna. Me olemme vaan niin omaan napaan tuijottajia, että iso kuva elämästä tuntuu aina unohtuvan.

Vierailija
14/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina haaveilee, että olisi terve ja lähtisi aamulla töihin, kuten muutkin ihmiset. Sitten ei mies, eikä kukaan valittaisi.

Vierailija
15/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppimisvaikeudet, menierin tauti, sjögrenin syndrooma, toinen jalka toista lyhyempi, skolioosi, psoriasis, endometrioosi, keliakia, pcos ja pahat rytmihäiriöt.

En halua yhtään vähätellä, mutta mulla on myös skolioosi, toinen jalka lyhyempi, psoriaasis. Enkä edes pidä noita sairautena. Mitä nyt koko ajan päänahka kutisee ja välillä muualtakin, mutta mitä sitten?

Vierailija
16/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua yhtään vähätellä, mutta mulla on myös skolioosi, toinen jalka lyhyempi, psoriaasis. Enkä edes pidä noita sairautena. Mitä nyt koko ajan päänahka kutisee ja välillä muualtakin, mutta mitä sitten?

Eihän nuo olekaan mun pahimmat sairaudet vaan juuri esim tuo menier haittaa miljoona kertaa enemmän. Luettelin vain kaikki kun kysyttiin.

Vierailija
17/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sun lapsi on? Mäkin olen sairauseläkkeellä ja mies syyllistää :(

Vierailija
18/18 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen sun lapsi on? Mäkin olen sairauseläkkeellä ja mies syyllistää :(

11v. Mä en ole eläkkeellä, kun en ole noiden sairauksien takia eläkettä saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan