Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panostatko oikeasti parisuhteeseen ja pyrit olemaan seksikäs myös arkena?

Vierailija
08.10.2019 |

Vai oletko naisia joota asia ei kiinnosta ja suhde väljähtyy nopeasti ja ero taas kohta edessä

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panosta seksikkyyteen. Parisuhteesen kyllä.

Suhteessa 23 vuotta ja väljähtymistä odottelen edelleen...

Vierailija
2/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan oma itseni. Näin 15 vuoden jälkeen ei tarvitse pyrkiä olemaan seksikäs, halu syntyy muusta kuin yrittämisestä. Nähdäkseni meillä onnellisen parisuhteen avain on ollut toisen arvostaminen sellaisena kuin tämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen pystyy olla seksikäs jos haluaa

Vierailija
4/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäintä vaimossa on se kun hän edelleen haluaa minua kaikkien näiden vuosien jälkeen. Jotkut päälle liimatut hepenet tai vastaavat tuntuisivat tässä iässä vain hassuilta.

Vierailija
5/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis pnostaa, jo yli vuosi yhdessä!

Vierailija
6/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä panostan parisuhteeseen ja seksikkyyteen edelleen, vaikka olemme olleet 20 v. yhdessä.

Vierailija
7/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tämä osoitettu vain naisille? Mua kiinnostaisi miesten vastaukset!

Vierailija
8/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pyrin pitämään huolen itsestäni ihan itseni vuoksi ja kai tämä vaikuttaa positiivisesti myös parisuhteeseen. Koen, että halu syntyy luonnostaan ja minua arvostetaan omana itsenäni. Pidemmän päälle olisi stressaavaa joutua erityisesti yrittämään olla haluttava.

Vierailija
9/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain naiset? Vihjaatko ettei miesten tarvitse panostaa parisuhteeseen ja pitää nainen haluamassa häntä? Veikkaan että pisimpään kestäneet ja terveimmät suhteet tulevat siitä, että molemmat panostavat parisuhteeseen, eivätkä vain odottele toisen tekevän kaiken.

Vierailija
10/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset pyrkivät olemaan ”seksikkäitä”. He tarjoavat seksiä. Parisuhde perustuu aivan muille jutuille.

Vierailija
11/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan omaitseni ja niin on mieskin. Kumpikaan ei tihku seksiä kotiverskoissa, mutta kuitenkin sitä seksiä on aika tiuhaan. Laittaudun, kun lähden ovesta ulos, mutta kotona haluan olla rennoissa vaatteissa juuri niin, kuin haluan. Joskus olen jopa alasti.

Vierailija
12/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritän panostaa suhteeseen. Haluan paljon seksiä ja läheisyyttä. Pukeudun, laittaudun ja olen naisellinen ihan vaan sen takia että siitä tulee itsellenikin hyvä olo ja se kiihottaa kun voi flirttailla oman ja vieraiden miesten kanssa.

Käymme tantraseksi kursseilla ja harrastamme eri liikuntajuttuja yhdessä. Kotona meillä on paljon läheisyyttä.

Jos toinen on matkoilla lähettelemme eroottisia kuvia toisillemme.

Jos suhde joskus väljähtää niin yritämme varmaan hoitaa sen kuntoon. Jos läheisyydestä pitäisi kokonaan luopua niin en tiedä jatkaisinko tässä suhteessa.

Vierailija
13/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko tämä osoitettu vain naisille? Mua kiinnostaisi miesten vastaukset!

Olen mies ja panostan, mutta se tarkoittaa hyvää hygieniaa, istuvia vaatteita, pidän kropan kunnossa, hiukset jne. En kulje kalukukkarossa kotona.

Vierailija
14/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan parisuhteeseen mutta en kyllä arjessa mihinkään seksikkyyteen. Jos on jotain spesiaalimpaa tiedossa, esim lapset yökylässä, niin sitten saatan laittaa pitsiä alle.

Mutta eipä ole väljähtämistä näkynyt vaikka pikkulapsiarkea eletään, tunteet syvenee kumppania kohtaan koko ajan. Se tästä arjesta seksikästä tekeekin.

Vierailija
15/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksulliset pyrkivät olemaan ”seksikkäitä”. He tarjoavat seksiä. Parisuhde perustuu aivan muille jutuille.

Eroja taitaa sinulla olla takana useita

Vierailija
16/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seksikäs. Ei mun tarvi mitään siihen panostaa. Syntymälahja.

Vierailija
17/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroja taitaa sinulla olla takana useita

Ei ainuttakaan. Sinun arvosi sen sijaan aika pinnallisia? Kuten ihmissuhteesikin? Koko ihmisyytesi?

Vierailija
18/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan parisuhteeseen ja suuhoitoihin.

10 + vuotta hyvin on toiminut.

Vierailija
19/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muka vain naisen vastuulla, ettei parisuhde väljähdä?

Vierailija
20/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan parisuhteeseen, en ulkokuoreen. Ei o ole puolisokaan mikää sliipattu pukumies. Näin on meillä hyvä.