Lapsenni on toistuvasti kutsuttu ulos kiusattavaksi, toisen kiusaajan äiti sanoi " Miksi Leevi tulee ulos kun tietää mitä meidän Lauri meinaa"
(Nimet muutettu) Sanoin tälle röökihajuiselle harakalle suoraan mitä mieltä olen kasvatuksensa hedelmästä ja ilmoitin että jos jannu ilmestyy vielä ovellemme niin ei hyvä heilu. Pojalleni olenkin pariinkin otteeseen jo sanonut ettei saa mennä ulos kun nämä 2 poikaa tulevat ovelle. Kun tietää etteivät he halua leikkiä vaan nähdä ,saadaanko "Leevi" taas itkemään.
Kommentit (5)
Ongelmahan ei ole Leevi vaan se että Laurin äiti ei aikoinaan pitänyt sääriään kiinni.
Leevin äidistä huokuu vihanhallinta ongelma.
En tiedä minkä ikäisistä lapsista on kysymys, mutta itse katselen vielä aika isojenkin touhuja.
Toki mulla pieniä lapsia myös, joten voin hyvällä tekosyyllä olla siellä poliisina.
Minä näytän kiusaajalle 20 e seteliä ja sanon, että jos Leevi tulee taas itkuisena kotiin, niin annan sille tämän verran rahaa. Ajattele: joka kerta kun kiusaat kaveria, niin se rikastuu. Eikä kannata kiristää, Leevi ei saa pankista euroakaan ilman minun lupaani.
Tää on niin taas tätä.
Sä et päätä kenen kaveri mun lapsi saa olla!