Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lesbot, bi:t yms. tänne juttelemaan + kysymyksiä

Vierailija
07.10.2019 |

Täällä oman identiteettinsä kanssa tuskaileva kaipaa juttuseuraa aiheeseen liittyen.
Miten olette hyväksyneet oman seksuaalisuutenne? Mistä olette löytäneet teidän kumppanit? Ihastutteko heteroihin? Miten elämä ihan muuten? Kaapista ulos tuleminen? Mitä ongelmia olette kohdanneet? Positiivisia juttuja elämässä?

Kaikkea saa laittaa, oon tosi tuskainen välillä tämän asian kanssa, joten kaipailisin ihan vain tukea ja seksuaalisuudesta keskustelua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eka hyväksynytkään, vaikka muut kyllä hyväksyivät jo ennen kuin kerroinkaan olevani homo. Kaikki tiesivät/aavistivat sen jo.

Seksiseuranhausta netistä löysin ja siitä sitten ihastuttiin ja rakastuttiin. En ihastu heteroihin, koska ei ole mitään järkeä tehdä itselleen tai sille heterolle kiusaantunutta oloa ja sitäpaitsi mulla on jo kumppani jota en petä. Asutaan yhdessä ja elämä on ihan mukavaa, normaalia. Ei ole oikeastaan mitään ongelmia ollut homona tai homopariskuntana, omalta tai muiden ulkopuolisten ihmisten osalta. Ei siis ole ollut mitään haukkumista tms.

Vierailija
2/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, ilmoitin asiattomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En eka hyväksynytkään, vaikka muut kyllä hyväksyivät jo ennen kuin kerroinkaan olevani homo. Kaikki tiesivät/aavistivat sen jo.

Seksiseuranhausta netistä löysin ja siitä sitten ihastuttiin ja rakastuttiin. En ihastu heteroihin, koska ei ole mitään järkeä tehdä itselleen tai sille heterolle kiusaantunutta oloa ja sitäpaitsi mulla on jo kumppani jota en petä. Asutaan yhdessä ja elämä on ihan mukavaa, normaalia. Ei ole oikeastaan mitään ongelmia ollut homona tai homopariskuntana, omalta tai muiden ulkopuolisten ihmisten osalta. Ei siis ole ollut mitään haukkumista tms.

Mukava kuulla tämä että asiat hyvin :)

ap

Vierailija
4/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, ilmoitin asiattomaksi.

ootpa sä hauska, hah hah.

Vierailija
5/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mie maan sorrettuna alkuperäisasukhaana tykhään juuva viinaa ja nuolla pimpukhaa, niin oonko mieki sellanen lepso, vain mikskä ne lyhyttukkaset emakot ihtiään eteläsä kuhtuvat?

Vierailija
6/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä halutaan jutella?

Teillä on omat sairaat kanavanne.

Jättäkää meidät normaalit rauhaan.

Emme ole kiinnostuneita teidän inhoista seksuaaliteoistanne.

Hyi olkoon.

Vierailija
7/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yms. mitä haluaisit tietää ymseistä?

Vierailija
8/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä Emma K. ei ole estetty? Hänen kommenttinsa on aina vastenmielisiä ja kuvottavia.

Vierailija
9/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo ja tulin kaapista ulos -90 luvulla.

Tässä sinulle voimabiisi, jonka avulla selvisin ensimmäisistä kokemuksistani.

Vierailija
10/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D onneksi tuskailustani huolimatta olen sen verran hyvällä itsetunnolla varustettu, että nämä kommentit eivät loukkaa. Sen sijaan järjellä en taida olla varustettu, kun kuvittelin, että täältä saa hyviä vastauksia.

Vierailija
11/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Hyi olkoon.

Olit kuitenkin sen verran kiinnostunut, että avasit ketjun :)

Vierailija
12/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen osoittaa kiinnostuksen naiseen irl? Millaisista merkeistä päättelette, että jotakuta kannattaa yrittää?

Vierailija
13/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D onneksi tuskailustani huolimatta olen sen verran hyvällä itsetunnolla varustettu, että nämä kommentit eivät loukkaa. Sen sijaan järjellä en taida olla varustettu, kun kuvittelin, että täältä saa hyviä vastauksia.

Täällä toimii sensuuri paremmin kuin kiinassa tai pohjois-koreassa, joten tässä on lopputulos, tulin minä kaapista ulos, ei keskustelua ohjaa tuuri, vaan järjetön sensuuri.

Vierailija
14/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Redditin lesbokanavilla kiehuu tällä hetkellä, en tiedä olisiko jotain hyvää muuta foorumia, jossa kysellä noita asioita.

Vierailija
15/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo (tai bi - en vieläkään tiedä). Muistan ensimäiset ihastumiseni samaan sukupuoleen jo ihan ala-asteajoilta, mutta kunnolla ymmärsin suuntautumiseni vasta yläasteikäisenä. Nyt olen kolmekymppinen. Hyväksyn suuntautumiseni täysin, mutta suurimmalle osalle ihmisistä olen kaapissa. Pelkään muiden reaktioita, enkä uskalla puhua avoimesti esimerkiksi töissä. 

Mutta entäs sinä? Oletko vasta huomannut suuntautumisesi tai oletko ennen ihastunut toisiin naisiin?

Vierailija
16/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla tämä että asiat hyvin :)

ap

Kiitos :)

Vierailija
17/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Hyi olkoon.

Et kyllä kuulosta yhtään normaalilta.

Vierailija
18/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kysymys,  mistä johtuu pakottava tarve kertoa olevansa homo?

Vierailija
19/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta ei tarvitse koko selitellä miksi ei halua heterosuhdetta, naimisiin, lapsia jne.... kun sukulaiset ja kaverit yleensä kyselee tämmösiä. Ehkä jotkut haluaa näitä edellämainittuja, mutta minä en.

Vierailija
20/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitäisi valehdella olevansa hetero jos sitä kysytään.