Taas olisi laitettava ruokaa
Kanakastiketta ja riisiä. Mitä meinaatte muut laittaa tänään ruuaksi?
Kommentit (19)
Hyvää perunaa, sipulisilliä ja värikäs vihersalaatti.
Illalla ehkä itsetehtyä jauheliha-punasipuli-tomaattipizzaa.
Minä teen vaan yhden ruuan. Mies on syönyt töissä ja lapsi syö koulussa. Ap
Raikkaita voileipiä ja vanukkaita.
Mä tein äsken mun ja miehen lounaaksi fetasalaattia ja falafelia. Olin laittanut pakkaseen pussillisen HK:n falafeleita, jotka on valmistettu suomalaisesta härkäpavusta ja herneestä, ja ovat tosi hyviä.
Iltaruuaksi lupasin lapsille tortilloja.
Mies aikoi tehda tanaan tulista harissa-linssi-kanamuhennosta, siita riittaa viela huomiseksikin.
Mä just mietin mitä hakis kaupasta. Pastaa tekis mieli. Ja salaattia. Vaikeita valintoja 😁
Keitto. Myskikurpitsa, lehtikaali, porkkana, selleri, paprika, fenkoli, kidneypavut, valkosipuli + yrtit.
Vierailija kirjoitti:
Keitto. Myskikurpitsa, lehtikaali, porkkana, selleri, paprika, fenkoli, kidneypavut, valkosipuli + yrtit.
älä nyt tollasta väsää, hyi, kuulostaa aivan koiranoksennukselta.. tee jotain kunnon ruokaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älä nyt tollasta väsää, hyi, kuulostaa aivan koiranoksennukselta.. tee jotain kunnon ruokaa!
Mitä jos sä lopettaisit foorumikirjoittelun kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivas mikä juntti...
Pasta+pinaatti-ricotta-parmesan-kastike
Lämmitän eilen pyöräytettyjä lihapullia, niille kaveriksi perunamuusi ja salaattia. Jälkiruuaksi sekahedelmäsoppaa kermavaahdolla. Illaksi glögiä takan äärellä.
Makkarakeittoa ja mutkat suoriksi pakasterehuilla. Tuli muuten hyvää!
Tein satsin tätä, riittää mulle kolmeksi päiväksi -->
Lisukkeeksi sushiriisiä ja sesamsiemneissä/öljyssä huljautetut kasvikset.
Olin ostanut Hullareilta tarjousvuohenjuustoa.
Joten keitin pastaa, raastoin vähän juustoa, laitoin pestoa ja pippuria ja sekoittelin nuo. Paistoin pannulla vuohenjuustokiekon päälle. Nopeeta oli nami nami.
Uunijuurekset tuntuisi juuri nyt hyvältä. Lenkkiä ei valitettavasti ole joten joutuu tyytymään jauhelihapihveihin niiden kaverina.
Riisiä ja Naudanlihapihviä.Paistettua kesäkurpitsaa on kermaperunoitakin ja koipireisiä.
Kalakeittoa iltapäivällä.