Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-vuotias eronnut (lapsia on) etsii vain alle kolmekymppistä naista suhteeseen, jopa kaksvitonenkin kävisi, voiko onnistua?

Vierailija
06.10.2019 |

Lähes nelikymppinen nainen on kuulemma jo liian vanha!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. 

Vierailija
2/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo siis lisää lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu tai sitten jos hetkeksi natsaa niin tällainen nainen haluaa luultavasti lapsia. Haluaako tämä mies niitä lisää? Yleensä 20-30-vuotiaat naiset nauravat yli 40-vuotiaille paapoille.

Vierailija
4/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 19v ja seurustelen 45v eronneen miehen kanssa, jolla kolme lasta edellisestä suhteesta, että onhan se ihan mahdollista.

Vierailija
5/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 v kannattaa ottaa, koska nainen on hedelmällisimmillään alle kolmekymppisenä.

Kyllähän sitä mies 43 v jo kaipaa auvoista vauva-arkea, kun entiset lapset on jo oppineet kuiviksi;  syövät ja pukevat omatoimisesti ja muutoinkin niillä on oma tahto.

Vierailija
6/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään joutuu kyllä etsimään

Vierailija
7/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 41-vuotias mukava lapseton hyvätuloinen työkaverini on etsinyt noin 30-vuotias naista jo ainakin viisi vuotta. Haluaisi siis perheen. En itsekään tajua, miksei löydä ketään. Arvelen, että nuoremmat naiset eivät halua vanhempaa miestä. Eli sanoisin, että ketjun tapaukselle ei helposti löydy naista.

Vierailija
8/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä 41-vuotias mukava lapseton hyvätuloinen työkaverini on etsinyt noin 30-vuotias naista jo ainakin viisi vuotta. Haluaisi siis perheen. En itsekään tajua, miksei löydä ketään. Arvelen, että nuoremmat naiset eivät halua vanhempaa miestä. Eli sanoisin, että ketjun tapaukselle ei helposti löydy naista.

Riippuu ihan miehestä.. Mä 31v olen ihastunut 51v mieheen joka on eronnut kolmen lapsen isä enkä uskalla tehdä aloitetta.

Vierailija
9/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoinen? Etsi tietyn ikäistä naista vain lastensa synnyttämiseen, nyt kun vihdoin ajattelee, että on aika hankkia lapsia. Kyllähän sen tuntee, onko joku kiinnostunut oikeasti vai tarvitseeko vain tietynlaisen naisen ja nopeasti. Monet mieluummin haluavat miehen, joka varmasti haluaa nimenomaan sinut ja niitä lapsia sitten joko tulee tai ei tule. Lastenhankinta ei enää ole monelle naiselle parisuhteessa se tärkein asia vaan aito kumppanuus ja se, että voi luottaa miehen oikeasti olevan rinnalla. Mies, joka etsii kumppania lähtökohtanaan lasten hankkiminen, luultavasti hylkää jos lapsia ei tulekaan.

Vierailija
10/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroprovo. Kuinka omaperäistä.

Vierailija
11/22 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen 19v ja seurustelen 45v eronneen miehen kanssa, jolla kolme lasta edellisestä suhteesta, että onhan se ihan mahdollista.

Suorastaan yllättävää, että TAAS löytyi tältä palstalta otsikkoon sopiva muka todellisen elämän esimerkki.

Olipa aihe mikä tahansa, niin pian aloituksen jälkeen tuleekin jo kommentti: "On se meillä ainakin toiminut". :D

Vierailija
12/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorastaan yllättävää, että TAAS löytyi tältä palstalta otsikkoon sopiva muka todellisen elämän esimerkki.

Olipa aihe mikä tahansa, niin pian aloituksen jälkeen tuleekin jo kommentti: "On se meillä ainakin toiminut". :D

Jos ei toimisi niin tuskin olisi yhdessä

Vierailija
13/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä nuo lapset ovat? Voisivatko olla luontevasti sinun sisaruksiasi?

Vierailija
14/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kombo on hyvin yleinen erittäin varakkaissa piireissä ja sitten toisaalta spurgupiireissä ja narkeilla. Jos on jompaa kumpaa viiteryhmää, niin ehkä se onnistuu.

Vierailija
15/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen taaplaa tyylillään, mutta miks sitouttaa nuorena itsensä vanhaan mieheen, kun vain voisi vielä elää ja nauttia vapaudesta? Vielä viisi vuotta eteenpäin niin mies vanha ja väsynyt, kun itsellä vasta ns elämä alkaa.. Siks en usko noin isoihin ikäeroihin, kun jossain vaiheessa ne näkyy.

N 26

Vierailija
16/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuon ikäisenä edes vilkaissutkaan 40 + yh-isää.

Vierailija
17/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lähes nelikymppiset voi lähettää tännepäin.

m47

Vierailija
18/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnistua jos on karismaattinen ja varakas. Aika epätodennäköistä jos on millään tavalla tavis.

Vierailija
19/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos trimmaat ittes kuosiin niin hyvällä tsägällä voi käydä flaksi.

Vierailija
20/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää noi 40-50v papat, jotka ettii 20-30v naisia perustaakseen perheen? Eikö, se viiimeinen juna jo papoilta mennyt, koska itse tahdon lähellä omaa ikää olevan viriilin ja nuoren miehen. Tämmöset papat haluaa vaan elää uudelleen omaa nuoruuttaan, etteivät tuntisi itseään vanhaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi