Voikohan tämä ”suhde” toimia?
Tapasin netissä miehen. Molemmat ollaan ainakin virallisesti parisuhdetta hakemassa. Ennen tapaamista viesteissä oli jo vähän romanttista värettä. Tavattiin kuitenkin ilman suurempia odotuksia. Juttu sujui ja meillä oli paljon yhteistä. Treffit kestivät tunteja, ja menivät tosi kiihkeäksi suutelemiseksi ja samaan aikaan hellyydeksi. En miehen ehdotuksesta huolimatta lähtenyt hänen luokseen yöksi, jouduin todella tekemään töitä, etten lähtenyt, mutta todettiin, että haluamme toisiamme ihan järjettömästi.
Olemme molemmat eronneita ja lapsia kummallakin, samoin kiireiset työt. Seuraava mahdollisuus on tavata vasta parin viikon päästä. Ollaan vaihdettu viestejä, ja sama tunne edelleen. Mutta mietin, että meneekö homma pilalle, kun juttu on heti alussa näin kiihkeä? Molemmat eronneet kylmistä suhteista, joten koskettaminen ja fyysisyys tärkeää. Itse en ole harrastanut seksiä pariin vuoteen (oma suhde oli seksitön), joten pää on mennyt ehkä sekaisin jostain hormoniryöpsähdyksestä. Toisaalta, vanhasta viisastuneena olen päättänyt, että mahdollisen uuden suhteen pitää perustua todelliseen intohimoon. Ajattelin, että vastaavanlaista mahdollisuutta tällaiseen kuherteluun ei heti tule, joten annoin mennä.
Miten nelikymppinen, järkevä, fiksussa työssä oleva nainen voi odottaa näin kovasti jotain kahden viikon päässä olevia treffejä? Ja kuin teini, mietin, että jos hänen kiinnostuksensa sammuu. Olemme siis sopineet, että vietetään koko viikonloppu yhdessä. Mies ei vaikuta kovalta pelimieheltä, mutta mistäs sen tietää. Pari-kolmekymppisenä deittaillessani olisin ollut järkevämpi, mutta näin nelikymppisenä eronneena ja vuosia ilman seksiä ja hellyyttä eläneenä ajattelen, että antaa palaa, vaikka näppini polttaisin. Tiedän miehen ihan faktana turvalliseksi ja luotettavaksi syistä, joita en tässä lähde avaamaan.
Mulla oli toiset treffit sovittuna tälle päivälle jo ennen kuin tapasin tämän kuuman miehen. Ja tuskaa olivat ne toiset deitit, kun en voinut muuta kuin ajatella tuon kuuman miehen kanssa kuhertelua.
Tunnen itseni täysin hulluksi ja teiniksi. Mikä avuksi? Olenko siis cool ja vaikeasti saavutettava, etten vaikuttaisi helpolta? Vai mitä? En siis pelkää, että suhteemme kaatuisi parin kuukauden päästä, vaan lähinnä sitä, että en koskaan pääsisi tämän miehen kanssa kuhertelemaan.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
"Toisaalta, vanhasta viisastuneena olen päättänyt, että mahdollisen uuden suhteen pitää perustua todelliseen intohimoon."
Tällä tyylillä tulet joutumaan ojassta allikkoon. Pidä tki seksihauskaa miehen kanssa, muta älä maalaile yhteistä tulevaisuutta, tai tee mitään liikkuja omassa elämässäsi hänen vuokseen, vaan nauti nyt tästä vahvasta tunteesta ja ihastumisesta. Aika sitten näyttää onko tulevaisuutta vai ei.
Miten tulen koitumaan ojjasta allikkoon? Tein sen virheen viimeisessä suhteessa, että lähdin siihen miehen kanssa, johon en edes alussa tuntenut mainittavaa vetoa. Perustettiin perhe, ja kun isoa himoa ei koskaan edes alussa ollut, niin suhde kuoli pystyyn.
Tämän uuden tapauksen kanssa meillä on paljon yhteistä, ja tulemme muutenkin juttuun. En usko, että voisin edes himoita sellaista, jonka kanssa ajatukset eivät kohtaa. Menneisyydessä vaan kaikki ne suhteet, joissa olen ollut aidosti ihastuneet menivät puihin. Ja aina kun itse en ollut kiinnostunut, menivät miehet sekaisin. Joten siksi pelkään kuin teini pilaavani tämän.
"Toisaalta, vanhasta viisastuneena olen päättänyt, että mahdollisen uuden suhteen pitää perustua todelliseen intohimoon."
Tällä tyylillä tulet joutumaan ojassta allikkoon. Pidä tki seksihauskaa miehen kanssa, muta älä maalaile yhteistä tulevaisuutta, tai tee mitään liikkuja omassa elämässäsi hänen vuokseen, vaan nauti nyt tästä vahvasta tunteesta ja ihastumisesta. Aika sitten näyttää onko tulevaisuutta vai ei.