Musta tuntuu, että mies pettää mua.
Mitään muuta epäilyttävää ei ole kuin se, että kun mies lähtee baariin niin kotiutuu vasta klo. 05-07 aikoihin. Seksiäkin aina yrittää minulta saada kun tulee kotiin todella juovuksissa. Milloin on ollut kaverin luona jatkoilla, milloin syömässä, milloin pitkä taxijono, osaa kyllä selittää vakuuttavasti.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on todella yleistä, joten olet varmaan ihan oikeassa. Ehdota avointa suhdetta, niin voitte molemmat tehdä mitä lystäätte. Siis jos haluat jatkaa hänen kanssaan. Pettäjät pettävät jatkossakin, niin tuo on melkeinpä ainut vaihtoehto, jossa itsekunnioitus vielä voi säilyä, ellet halua teeskennellä tyhmää ja tietämätöntä.
Joskus olen puhunut avoimesta suhteesta. Suhtautui hyvin kielteisesti. Ap
Ehdota uudestaan ja sano, että se on ota tai jätä. Eihän tuo nyt käy, että mies saa pitää hauskaa ja sinä olet neljän seinän sisällä. Pettäjät ovat just tuollaisia, että puolison pitää olla uskollinen, vaikka itse makaa muiden kanssa. Eivät halua avointa suhdetta, jossa molemmat ovat tasavertaisessa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän taxijonot voi olla ainakin puoli tuntia, matkaan menee ehkä vartti. Joskus jäänyt höpöttelemään tuttujen kanssa ulos baarin jälkeen. Joskus joutunut nujakkaan, joskus saattanut huonossa kunnossa olevan kaverin kotiin. Kaikenlaisia selityksiä löytyy. Koskaan ei liity naisiin. Kyllä siellä varmasti jotain ei minun silmille tarkoitettua tapahtuu. Kun joskus harvoin olen mukana, niin kotona olemme viimeistään neljän aikaan. Ap
Harvoin naisen vaisto pettää. Todisteet vaan vielä puuttuu. Niin mullekin kävi. Mutta pettäjä jää aina jossain vaiheessa kiinni. Siihen voi mennä kuukausi tai 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on todella yleistä, joten olet varmaan ihan oikeassa. Ehdota avointa suhdetta, niin voitte molemmat tehdä mitä lystäätte. Siis jos haluat jatkaa hänen kanssaan. Pettäjät pettävät jatkossakin, niin tuo on melkeinpä ainut vaihtoehto, jossa itsekunnioitus vielä voi säilyä, ellet halua teeskennellä tyhmää ja tietämätöntä.
Joskus olen puhunut avoimesta suhteesta. Suhtautui hyvin kielteisesti. Ap
Ehdota uudestaan ja sano, että se on ota tai jätä. Eihän tuo nyt käy, että mies saa pitää hauskaa ja sinä olet neljän seinän sisällä. Pettäjät ovat just tuollaisia, että puolison pitää olla uskollinen, vaikka itse makaa muiden kanssa. Eivät halua avointa suhdetta, jossa molemmat ovat tasavertaisessa asemassa.
Taidan vähintäänkin mennä lähiaikoina ilman sitä baariin ja tulen joskus ysin aikaan aamulla tai jopa myöhemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitä olette nyt mieltä, pettääkö vaiko ei? Ap
Uskon että vaistoat oikein.pettää.
Palkkaa joku hyvä ystäväsi stalkkaamaan miestäsi pari-kolme kertaa. Ystävän täytyy olla sellainen tietysti, jota mies ei tunne. Todisteeksi voi ottaa kuvia.
En todellakaan jättäisi selvittämättä.
Ei ole normaalia tulla kotiin jatkuvasti aamun koitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän taxijonot voi olla ainakin puoli tuntia, matkaan menee ehkä vartti. Joskus jäänyt höpöttelemään tuttujen kanssa ulos baarin jälkeen. Joskus joutunut nujakkaan, joskus saattanut huonossa kunnossa olevan kaverin kotiin. Kaikenlaisia selityksiä löytyy. Koskaan ei liity naisiin. Kyllä siellä varmasti jotain ei minun silmille tarkoitettua tapahtuu. Kun joskus harvoin olen mukana, niin kotona olemme viimeistään neljän aikaan. Ap
Harvoin naisen vaisto pettää. Todisteet vaan vielä puuttuu. Niin mullekin kävi. Mutta pettäjä jää aina jossain vaiheessa kiinni. Siihen voi mennä kuukausi tai 40 vuotta.
Miten jäisi kiinni? Taskut olen aina tutkinut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Palkkaa joku hyvä ystäväsi stalkkaamaan miestäsi pari-kolme kertaa. Ystävän täytyy olla sellainen tietysti, jota mies ei tunne. Todisteeksi voi ottaa kuvia.
En todellakaan jättäisi selvittämättä.
Ei ole normaalia tulla kotiin jatkuvasti aamun koitteessa.
Ei ole tälläisiä ystäviä. Kaikki ovat meidän yhteisiä kavereita. Ap
Varmasti pettää. Mikset muuten sinä mene tyttöjen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä ole mitään järkeä ehdottaa sellaista suhdetta jollaisessa itse ei halua olla!?!
Vierailija kirjoitti:
Varmasti pettää. Mikset muuten sinä mene tyttöjen kanssa?
En oikeastaan tykkää käydä baareissa. Eikä nyt hirveämmin ole sellaisia tyttökavereita keiden kanssa menisi. Eivät juuri käytä alkoholia, eivätkä varsinkaan käy baareissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pettää, jos seksiä yrittää.
mies51v
Höpsis. Sehän just on parasta tuikata kahta naista tunnin sisään. Ensin vierasta, ja sitten omaa.
Parastahan tässä on että oma vaimokin pettää kun nuolee vieraan pimpsan makuja munasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pettää, jos seksiä yrittää.
mies51v
Höpsis. Sehän just on parasta tuikata kahta naista tunnin sisään. Ensin vierasta, ja sitten omaa.
Parastahan tässä on että oma vaimokin pettää kun nuolee vieraan pimpsan makuja munasta.
Minä en kyllä lähde mukaan kun mies yrittää saada seksiä kun on kännissä tai krapulassa. Meillä on muutenkin aika vähän seksiä. Mutta Ei silti saisi pettää. Suihinotto on mun puolelta aika harvinaista herkkua. Ja mietinnässä on suostunko seksiin enää ennen kuin selviää onko mies uskollinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä ole mitään järkeä ehdottaa sellaista suhdetta jollaisessa itse ei halua olla!?!
Ap on itse halunnut avointa suhdetta.
Pettää se. Sen takia seksihalutkin nousseet, kun pääsee vierasta ajamaan. Tuskin on baarissa aamuun asti, vaan kotiin todennäköisesti vieraan naisen kautta. Monet miehet mielellään pa nevat ensin vierasta ja sitten omaa vaimoa. On kokemusta samasta aiheesta, josta en tässä halua avautua, mutta luota vaistoosi.
Mitä sitten? Pettäminen on täysin oikein ja jos miehesi haluaa muita niin hänellä on siihen täys oikeus
Vierailija kirjoitti:
Pettää se. Sen takia seksihalutkin nousseet, kun pääsee vierasta ajamaan. Tuskin on baarissa aamuun asti, vaan kotiin todennäköisesti vieraan naisen kautta. Monet miehet mielellään pa nevat ensin vierasta ja sitten omaa vaimoa. On kokemusta samasta aiheesta, josta en tässä halua avautua, mutta luota vaistoosi.
Ei ole seksihalut nousseet. Haluja on ollut aina paljon ja pysynyt samana tai vähän laskenut. Lihonut on useita kiloja suhteemme aikana. Ap59
No mitä olette nyt mieltä, pettääkö vaiko ei? Ap