Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää niin halvalla vuora-asunnon, että Kels hyväksyy

Vierailija
06.10.2019 |

Siis asumistukeen? Kahdelle hengellekin vain 50 neliöä pitäisi riittää. Melko hankalaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Helsingistä ei juuri mitenkään. Kaupungin asuntoihin on vuosikausien jonot, ja yksityiset ovat erittäin kalliita.

Fakta on että joudut kaivamaan kuvetta ja paljon jos haluat suht tilavan yksityisen asunnon pk-seudulta.

50 neliöstäkin saa pulittaa reilusti yli asumistuen normien.

Vierailija
2/10 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä yksinasuva elelen 28,5 neliön asunnossa niin pitäisi riittää kahdelle hengelle se 50 neliöö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kelalle käy kuinka kallis asunto vaan, ei asumistuella oo tarkotus koko vuokraa kattaa.

Vierailija
4/10 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 29m2 yksiö, 840€/kk eikä kovin hyvällä sijainnillakaan.

Voit miettiä mitä maksaa 50 neliötä hyvällä sijainnilla remointoidusta/modernista kämpästä.

Vierailija
5/10 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän asumistuessa ole ollut neliörajoja enää moneen vuoteen, vaan vain katto huomioon otettaville asumismenoille.

Vierailija
6/10 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit miettiä mitä maksaa 50 neliötä hyvällä sijainnilla remointoidusta/modernista kämpästä.

Herranjestas mikä vuokra, varmaan eteläsuomessa? Itse asun Oulun korkeudella, melkein samankokoinen kämppä ja vuokra 425e/kk kaupungin keskustassa.

Vierailija
7/10 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta kuin pääkaupunkiseudulta. Ei täällä korvemmassa ole mitään vaikeuksia löytää kämppää jonka Kela maksaa asumistuella ja toimeentulotuella kokonaisuudessaan.

Vierailija
8/10 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehä III ulkopuolelta.

Vierailija
9/10 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas mikä vuokra, varmaan eteläsuomessa? Itse asun Oulun korkeudella, melkein samankokoinen kämppä ja vuokra 425e/kk kaupungin keskustassa.

Helsingissä 50m2 kaksio on jo luksusta yksinelävälle. Helsingissä tosiaan asustelen.

Muuttaisin 40-50 neliöiseen jos olisi varaa. Olen yksinasuva töissäkäyvä nainen. Helsinkiläiseen omistusasuntoon ei mitään saumaa näillä palkoilla mitä työnantajat täällä maksavat.

Vierailija
10/10 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiot ovat paljon halvempia suhteutettuna yksiöön. Itsellä keskustayksiö 550e Uudellamaalla ja täällä on vaikka kuinka paljon kaksioita alkaen 600e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän