Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän lapset näin? Miten saan lopettamaan?

Vierailija
06.10.2019 |

Nyt yksveeni on vauvasta saakka tehnyt sellaista että kun hän istuu sylissä tai kun kannan sylissä niin aivan yllättäen hän lyö päällään taaksepäin niin, että hänen pää osuu kovaa leukaani tai nenääni riippuen millä korkeudella istuu. Ensin siis istuu sylissä aivan rauhassa kun vaikka luen hänelle tms, ja sitten pamauttaa päänsä leukaani. Minulla on tästä hampaat välillä kipeät, välillä leukanivelet ja olen monta kertaa purrut kieleeni kun kieleni jää hampaiden väliin kun lapsi ihan yllättäen iskee takaraivonsa leukaani. Yritän olla reagoimatta mitenkään mutta pari kertaa on sattunut niin paljon että olen vaistomaisesti huutanut au ja lapsi tietenkin on siitä innostunut. Miten saan hänet lopettamaan tämän? Kieltämisestä vain innostuu lisää. Tekeekö muiden lapset tällaista?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile tunteiden sanoitusta. Se auttaa oikeasti, toisin kuin rangaistukset jotka tuottavat vain traumoja lapselle.

Jaa niinkun että karjaisisi täysillä, "voi vittu kun sattu, varmaan leukaluu murskana".

Auttaako se tosiaan poistamaan kipua leukaluusta?

En ole ikinä ymmärtänyt tuota tunteiden sanoitusta. Mieluummin sitä pitäisi eniten vituttaa kaikki tunteet sisällään kuin kailottaisi sen kaikille paikallaolijoille.

Ehkä tulevaisuuden lapset ovat toista maata ja sanoittavat tunteensa kovaa ja korkealta.

Tai osahan taitaa jo sitä tehdä.

Et tosiaan ymmärrä tunteiden sanoitusta kun et edes tiedä mitä sillä tarkoitetaan 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän