Onko Herttoniemenrannassa tyhmempiä ihmisiä kun seisovat jonossa eivätkä mene itsepalvelukassalle?
Jonot eivät edes liikkuneet nopeasti. Syöksyin itsepalvelukassalle ja pääsin nopeasti ulos kun porukat vaan seisoivat jonossa.
Kommentit (16)
Tai sitten siellä on ihmisiä, jotka omalla tominnaallan pyrkivät vastustamaan työpaikkojen katoamista.
Kaupassa työskentelee pääasiassa vähemmän koulutettuja naisia, joiden on vaikea löytää uutta työtä.
Samoin kaupat ovat opiskelijoille tärkeä työllistäjä.
En minäkään käytä itsepalvelukassoja. Seison mieluummin vaikka pidemmän aikaa jonossa, jos sen avulla naisten ja opiskelijoiden työpaikat säilyvät edes hieman kauemmin.
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Normikassa, tai ei kassaa ollenkaan. Ärsyttää, kun yritetään siirtää itsepalvelukassoille, keräämällä jonoja normikadsoille.
Tässä kunnostautuu erityisesti Ikea.
Minä yleensä ostan tupakkaa. Automaatit voisi olla siinä vieressä kuten ennen oli esim kahviloissa, mutta kun nykyään on tämä holhousyhteiskunta. Omassa lähikaupassani koneet ovat liian korkealla. Joudun katsomaan nöyttöä vähön ylöspäin ja katossa siinä.kohtaa on jotain spottivaloja jotka häikäisevät suoraan näytölle. Olen 155cm. Niin että siksi.
Ostan usein tupakkaa.
Tietysti tästä voi ehkä päätellä, että olen tyhmä.
Mutta kun sitä ei siitä itsepalvelukassalta voi ostaa, niin koen fiksumpana mennä siihen mistä saa.
En koskaan käytä itsepalvelukassoja.
Työttömiä on suomessa pilvin pimein muutoinkin.
Kannatan sitä, että kassan takana on ihminen eikä kone.
Meillä S-Marketissa ei voi maksaa aletuotteita ja alkoholia itsepalvelukassalla.
Ihan ok muutaman tavllisen ostoksen maksamiseen, mutta kärryn kanssa aina palvelukassalle.
Itsepalvelukassa vie työpaikan myyjältä.
Jos on kärryllinen tavaraa, ne ei mahdu itsepalvelukassan pöydälle.
menen heti siihen itse hoitelee ostokset, kun siinä pystyy hoitaa kaikki ostokset.
Se s-marketin itsepalvelukassapiste on surkea. Huonosti tilaa laskea koria tai tuotteita mihinkään. Eikä ole myyjää ollenkaan, jos tulee joku ongelma niin joutuu odottelemaan hiton pitkään. Ikärajatuotteita ei myöskään voi ostaa.
Muualla käytän aina pikakassaa, mutta tuolla ovat auttamattoman surkeat.
Kannatan sitä, että työstä maksetaan palkkaa. Kauppa ei maksa minulle palkkaa joten en työskentele kaupalle.
Jospa niillä ei oo kiire mihinkään? Mihinkä käytit säästämäsi ajan!
Kun kassatyö siirtyy ihmiseltä automaatille, se ei tarkoita sitä, että yhteiskunnassa on yksi ihminen enemmän ilman työtä, vaan että yksi ihminen enemmän etsii tai tekee jotain mielekkäämpää ja tuottavampaa työtä. Sen ihmisen potentiaali ei kulu hukkaan työssä, johon pystyy automaatti, vaan todennäköisemmin tulee yhteiskunnalle paremmin käyttöön.
En jaksa kaivaa silmälaseja esille, jotta näkisin itsepalvelukoneiden tekstit.
Ehkä ne maksoi käteisellä, tai osti kaljaa?
Voi jeesuksen sukset taas näitä aloituksia...