Asuuko joku ihan työpaikkansa vieressä et on kätevä kävellä töihin?
Kommentit (42)
Asun 2km päässä. On kätevää kyllä.
Joskus ärsyttää, kun työpaikka näkyy liian usein esim omille asioille mennessä.
Mä asuin 90-luvulla. Oli kyllä kätevää. Tuli ulkoiltua huomaamatta. Ja silti en nähnyt tehdasta ikkunoistani, kun kerrostalon ja tehtaan välissä kasvoi pieni metsikkö. Elämä oli helppoa. Lyhyt työmatka on iso etu.
Lähestulkoon juu. 15 minuuttia menee kävellen töihin.
Mies sanoo ettei aio muuttaa asunnosta mihinkään ennen kuin löydämme yhteisen kodin hänen työpaikkansa läheltä. Ei halua käyttää aamuisin aikaa työmatkoihin. Usein rakastellaan aamuisin ja minä lähden miehen kotoa samaa matkaa.
Viiden minuutin kävelymatka nykyisin. Aiemmalle työpaikalle kävelin 10 min.
Asun 200 metrin päässä, yksi työkaveri melkein yhtä lähellä. Muutkin asuvat kahden kilometrin päässä. Pieni kaupunki.
Asun kilsan päässä työpaikalta. Ihanaa kun matkoihin ei mene iäisyyksiä, pääsee ajoissa kotihommiin.
Kilometrin matka työpaikalle. Silloin kun päivystää, on työpaikalla oltava 15 minuutissa jos kutsu käy.
Työmatka noin 700m. Aivan ihanaa kun ei tarvitse pelätä myöhästyvänsä bussista tms.
Asuin lapsuuteni Outokummussa. Kaikki ystävieni ja tuttujeni vanhemmat kävelivät tai pyöräilivät töihin.
Sitten asuin Kuopiossa rännikadun varrella ja sielläkin kaikki kävelivät töihin.
Asun, menee n. 20min kävellen. On kyllä iso etu, kun säästyy aikaa itselle eikä työmatkoihin.
Ex työpaikka 2 km. Usein kuljin pyörällä, talvella kyllä autollakin.. Vieläkin poikkean joskus tuuraamaan jos tarvitsevat. Oli kyllä mukavan lähellä kotia.
Noin sata metriä matkaa, huippukätevää.
Oon asunut 14 vuotta 200m päässä. Parin vuoden päästä matka muuttuu 6km. Tympii ostaa auto, mutta toisaalta vois sitten ajella pitemmällekin.
Asun 8 kilsan päässä, olisi ihan kiva kulkea pyörällä jos ei olisi niin hemmetin mäkistä maastoa välissä. Toisilla olisi pelkkää suoraa eivätkä silti viitsi kulkea pyörällä.
Asun tien toisella puolella, työpaikka näkyy ikkunasta. Kotoa kun lähden 6:58, töihn kirjaudun sisään klo 7:00. Tosi kiva kun voi käydä ruokkiksella kotona syömässä/kaupungilla :)
Asuin aiemmin. Miksi kysyt?