Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies yritti selvittää?

Vierailija
06.10.2019 |

Harrastin seksiä pidempiaikaisen tutun miehen kanssa. Ollaan juteltu asioista ennen seksiä ja nyt kun oli ekan kerran seksiä hän kysyi jo sänkyyn ehdittyämme, että onko minulla kondomeja kun hänellä on vain vanhalla päiväyksellä. Minä en ollut aikonut harrastaa seksiä eikä ollut, joten totesin, ettei ole eikä myöskään ole sillä en ole vuosiin edes seksiä harrastanut monestakin syystä. Hän käväisi hakemassa takkinsa taskusta muutaman.

Tapaamisemme jälkeen keräsin kondominkuoret pois pöydältä ja satuin katsomaan päiväystä ja niissä oli aikaa vielä yli kolme vuotta. Oliko miehellä tarkoitus selvittää onko minulla koko repertuaari erilaisia kondomeja jemmassa ja tapaan useita miehiä sittenkin vai halusiko epäselvästi kysyä tarviiko kumia käyttää vai kenties jokin muu syy? Ihmetys jäi. Hieman ollut alussa kyllä epävarmuutta molemmilla luottaako toiseen joten ihan mikä syy vaan voi olla takana.

Nyt mammalaiset, oma viso miksi mies kysyi noin? Mitä selitystä haki?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi ollut miesten kondomeja, olisit ollut hänen mielestään h....a. Jos sinulla olisi ollut naisten kondomeja - asia OK. Paras asia oli, ettei sinulla ollut kondomeja lainkaan. Mies on vanhanaikainen, joka ei pidä siitä, että naisella on paljon seksisuhteita ja on aina varautunut sellaisen mahdollisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla