Oletko huolissasi lemmikkisi hiilitassunjäljestä?
Onko lemmikkisi ruoka tuotettu kestävän kehityksen mukaisesti ja ilmastoystävällisesti?
Kommentit (27)
En ap, tippaakaan. Olen erittäin huolissani lentoliikenteestä, laivaliikenteestä, liikenteestä, tehtaiden päästöistä, kaivoksista. Olen erittäin huolissani kerskakulutuksesta, rappiollisesta länsimaalaisesta elämäntyylistä. Olen erittäin huolissani sukupuuttoaallosta ja luonnon tuhoamisesta, ekosysteemin tuhosta.
MILLOIN PUUTUTAAN TODELLISIIN ONGELMIIN?
Vierailija kirjoitti:
En ap, tippaakaan. Olen erittäin huolissani lentoliikenteestä, laivaliikenteestä, liikenteestä, tehtaiden päästöistä, kaivoksista. Olen erittäin huolissani kerskakulutuksesta, rappiollisesta länsimaalaisesta elämäntyylistä. Olen erittäin huolissani sukupuuttoaallosta ja luonnon tuhoamisesta, ekosysteemin tuhosta.
MILLOIN PUUTUTAAN TODELLISIIN ONGELMIIN?
Jatkoa: vesistöjen ja merien saastumisesta. Luetteloa riittää loputtomiin.
MILLOIN PÄÄSTÄÄN ASIAAN??
Jatkakaa luetteloa. Käyttäkää jo niitä aivojanne. Kiitos.
Muslimit tuhoavat maailman ennen kuin ilmastonmuutos edes ehtii alkamaan.
En aio hankkia lemmikkiä ilmastonmuutoksen ehkäisemiseksi.
Kissallani on kylläkin ihan tavalliset tassut.
En ole huolissani, tiedän sen olevan vahvasti miinuksella.
Kissat pyydystävät hiiret, myyrät ja rotat kasvimaalta ja puutarhasta.
Näin voimme syödä lähituotettuja vihanneksia ja hedelmiä satokauden aikana.
Kaikki voittavat. Kissat saavat luomuruokaa toteuttamalla lajilleen tyypillistä käyttäytymismallia ja me hyödymme hiirettömästä asuinpaikasta.
Joo, ja joku varmaan alkaa avautumaan että menee siinä samalla lintujakin....niin menee, mutta onko niiden pakko tunkea aivan pihapiiriin paskantelemaan?