Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi autoimmuunisairauksia ei lasketa sairauksiksi?

Vierailija
06.10.2019 |

Vaan ihminen on terve vaikka on kuinka monta tuollaista sairautta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko esimerkin? Minulla on kolme, ja olen hoitavien lääkäreidenkin mukaan monisairas.

Vierailija
2/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä kirjoittaen, mitkä autoimmuunisairaudet eivät ole sairauksia. Sairauksia on niin monenlaisia, toiset vaikeuttavat elämää ja työntekoa huomattavasti, toiset taas eivät haittaa juuri lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanhan? Minulla 1 ja sairaaksi "haukkuivat".

Vierailija
4/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reuma on myös autoimmuunisairaus, joten siis väität että olen muka terve? xD

Vierailija
5/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko esimerkin? Minulla on kolme, ja olen hoitavien lääkäreidenkin mukaan monisairas.

Minua taas pidetään terveenä esim kelan ja monien ihmisten mielestä. Mulla on menier, sjögrenin syndrooma, pcos, endometrioosi, psoriasis ja keliakia. Lisäksi muita sairauksia jotka eivät ole autoimmuunisairauksia. Terve kuulemma olen.

Vierailija
6/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupus

Vierailija
7/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas pidetään terveenä esim kelan ja monien ihmisten mielestä. Mulla on menier, sjögrenin syndrooma, pcos, endometrioosi, psoriasis ja keliakia. Lisäksi muita sairauksia jotka eivät ole autoimmuunisairauksia. Terve kuulemma olen.

Muut ihmiset kannattaa unohtaa. Itsellä kolmikko on sisätauteja (harvinaisempi kombo, en tarkenna), eikä mitään näy päälle, joten ulkopuoliset eivät voi tietää saati ymmärtää, ellen kerro. En ole varma, mihin viittaat kelalla, mutta ainakin itsellä on kelakortissa merkinnät lääkkeiden erityiskorvattavuuksista, joten sairas olen. Jos kyse on jostakin etuudesta, vääntö on kovempaa.

Vierailija
8/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, ei pääse eläkkeelle?

Sekö on sairaan määritelmä?

Vierailija
9/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Ahaa, ei pääse eläkkeelle?

Sekö on sairaan määritelmä?

Ei pääse eläkkeelle mutta ei myöskään perhe ymmärrä, kuinka väsyttäviä ja elämää haittaavia nämä sairaudet ovat. Tuntemattomat tajuavat vielä vähemmän, kun nämä sairaudet eivät näy päällepäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi