Mies kertoi haluavansa romanssin toisen kanssa
Haluaisin ehkä hieman perspektiiviä omiin tunteisiin. Emme ole seurustelleet kauaa, ja eilen mies kertoi haaveilevansa romanssista toisen kanssa. Oli pyytänytkin toista naista kylään ja ei olisi kuulemma tiennyt mitä olisi tapahtunut jos tämä olisi tullut. Loukkaannuin aivan valtavasti, mitä mies jotenkin kummasteli. Muutenkin joka ikinen kerta kaupungilta tultuaan kertoilee kuinka sekaisin on kaikista kauniista naisista siellä. Hän kuulemma on vain rehellisempi ajatuksistaan kuin muut miehet. Ei minun kuulemma tarvitsisi loukkaantua, sillä hänen mielestään tuollainen on täysin inhimillistä. Mutta minuun tämä sattuu ja nyt tunnen itseni hulluksi mustasukkaiseksi ja rajoittavaksi ämmäksi. Mun tekisi vaan mieli sanoa hälle, ettei musta ole tällaiseen. Mies on kyllä sanonut ettei minun takia tekisi mitään selkäni takana, vaikka sellaisia ajatuksia on päivittäin. Huh, onko tällainen ns. tavallista miehille ja onko mieheni tosiaan vain brutaalin rehellinen?? Miten te reagoisitte tällaisiin?
Kommentit (12)
No ei ole normaalia! Itse lopettaisin suhteen.
Ei ole lainkaan tavallista tuo tuollainen tyhmyys. Minulla menisi välittömästi arvostus tuollaista ihmistä kohtaan. Ja ilman arvostusta en voisi jatkaa.
Oletko vajaa vai miksi olet tuollaisessa suhteen irvikuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko vajaa vai miksi olet tuollaisessa suhteen irvikuvassa?
Hahahh, no sitäpä tässä itsekin pohdin :D kai jonkinlainen läheisriippuvuus tekee lähdöstä vaikeaa, ja sitten sitä pikkuhiljaa hyväksyttää kaikenlaista paskaa. Huoh
Toimi samoin ja katso miten mies reagoi?
Itse näyttäisin miehelle ovea ja sanoisin hänen olevan vapaa etsimään romanssia muualta.
Ei kukaan nainen jolla on normaali itsekunnioitus katsele tuollaista miestä. Varsinkaan ne kauniit josta mies haaveilee, ovat tottuneet parempaan kohteluun.
Hankkiudu eroon tuollaisesta riesasta.
Miehet puhuu mitä sylki suuhun tuo. Ei niillä ole mitään suodattimia. Ei empaattisia kykyjä. Ne on tommosia. Se pitää hyväksyä, jos jostain syystä haluaa elää miehen kanssa.
Näin ulkopuolisena tietysti ihmettelen, miksi pitää tuhlata aikaansa moiseen.
Ihan normaaluahan tuo on. Mies tarvitsee virikkeitä.. Kolmen kimppa on seuraava askel.
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuu mitä sylki suuhun tuo. Ei niillä ole mitään suodattimia. Ei empaattisia kykyjä. Ne on tommosia. Se pitää hyväksyä, jos jostain syystä haluaa elää miehen kanssa.
Näin ulkopuolisena tietysti ihmettelen, miksi pitää tuhlata aikaansa moiseen.
No ei todellakaan ole normaalia toimintaa tuollainen. Toivottavasti ap kaivaisi jostain kaapin perukoilta itsekunnioituksensa ja lopettaisi tuollaisen miehen tapailun. Älä ap jää tuollaiseen suhteeseen, ei varmasti tee hyvää sun itsetunnolle.
0/5. Kirjoitteletko muuten 1800-luvulta vai miksi miehesi haaveilee "romanssista"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mi
ehet puhuu mitä sylki suuhun tuo. Ei niillä ole mitään suodattimia. Ei empaattisia kykyjä. Ne on tommosia. Se pitää hyväksyä, jos jostain syystä haluaa elää miehen kanssa.
Näin ulkopuolisena tietysti ihmettelen, miksi pitää tuhlata aikaansa moiseen.No ei todellakaan ole normaalia toimintaa tuollainen. Toivottavasti ap kaivaisi jostain kaapin perukoilta itsekunnioituksensa ja lopettaisi tuollaisen miehen tapailun. Älä ap jää tuollaiseen suhteeseen, ei varmasti tee hyvää sun itsetunnolle.
Kiitos rohkaisusta! Jotenkin tällaisissa asioissa taantuu lapsen tasolle, ja huomaan että annan miesten kohdella itseäni yhtä kunnioittavasti kuin miten vanhempani. Järjen tasolla tiedostan ”epänormaaliuden”. Aiemminkin hyvin alistavissa suhteissa ollut..
Joku ehdotti että sanoisin samoja juttuja miehelle. Kokeilin sitä aiemmin ja hän ei ollut moksiskaan. Ei ehkä ottanut tosissaan, en tiedä. Tai sitten ei vaan kiinnostanut. Kai hän on samalla jonkinlainen ihmissuhdeanarkisti ja kyseenalaistaa ns. normaalin suljetun suhteen. Hieno ajatus, mutta itselleni ei selvästikään toimi käytännön tasolla.
Sinulle ei selvästikään passaa tuollainen käytös, joten viisainta lienee lopettaa tapailu.