Millaista on olla kaunis?
Kertokaa mulle. Onko se vaivaannuttavaa? Varmasti ainakin ihanaa. Olisi niin kivaa olla kaunis, kokea miltä se tuntuu. Mutta enpä voittanut geenilotossa.....Ehkä seuraavassa elämässä, jos sellainen on. Kuka tietää.
Luin juuri Ariana Granden keikasta ja menin katsomaan tämän naisen kuvia hänen instagram tililtään ja olisin halunnut itkeä, koska mut valtasi suuri kateus ja katkeruus. Päässä pyöri vain, että ”miksen minä?”. Todella kaunis nainen. Olen nähnyt monia kauniita naisia. Herää vain kysymys, että miksen minä?
Miksen voisi olla kauniskasvoinen ja sirorakenteinen. Vaikka laihduttaisin niin en ikinä voisi olla yhtä siro, koska ruumiinrakenteeni on tätä mitä on...
Vaikea hyväksyä, että en koskaan voisi näyttää siltä miltä haaveissani tahtoisin.
Millaista on tuntea itsensä kauniiksi ja upeaksi?😢
Kommentit (24)
Peiliin on kiva katsoa vielä näin vanhanakin. Oli siitä joskus haittaakin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi Ariana edes ole kaunis.
No ei todellakaan ole. Järkyttävän näköinen muovinen pakkelinaama. Kuin katsoisi 3D-tikkurilan väri & pakkelikarttaa.
Kysymys AP:lle. Miten hyödyntäisit Ariana Granden tms. julkkiksen ulkonäköä?
Harva on julkkiskaunis, ja minulla on paljon naiskavereita. He ovat minulle läheisiä, eika kukaan vertaile omaa ulkonäköään julkkiksiin eikä haaveile paremmasta elämästä kauniinpana.
Kyllä melkein kenestä tahansa saa kaunottaren kun osaava kirurgi leikelee oikeista paikoista. Surullinen, tai iloinen, riippuu miltä kantilta asiaa tarkastelee, on että kaikki nämä maailmanluokan kaunottaret on leikeltyjä. Vähintään nenät leikattu, huulet täytetty ja hampaat fiksattu.