Ilman kondomia irtosuhteessa?
Uskallatteko rakastella ilman kondomia irtosuhteessa? Itseäni kondomi häiritsee, mutta olen sinkku. Onko mitään ratkaisua, jotta sinkku voisi saada miestä ilman kelmutusta?
Kommentit (6)
Hommaat pillerit niin kumia ei tarvita
Mulla on kohta jo pitkän elämäni aikana ollut noin 20 naista. Koskaan en ole käyttänyt kortsua eikä koskaan ole kummallakaan ollut tai tullut mitään tautia. En suosittele muuta kuin valitsemaan tarkasti keneen sen keppinsä lykkää niin ei tartte tollasia ja tuntuu paljon paremmalta.
Kondomi on itselle ihan paras ehkäisykeino - irtosuhteista nimittäin, niin hyvä että pitää uskollisena. Vaimoa saa aina rakastella paljaana ja vaikka miten tekisi jotain hot ladya mieli, ajatuskin kumista välissä saa mut järkiini. Mitä iloa olisi työntää kalua kuumimpaan elimeen maailmassa, jos se ei sit kumin viedessä tuntuman takia tunnu miltään (verrattuna paljaaseen liukkaaseen pimppaan)
Kyllähän moni painaa paljaalla, niin sinua kuin muitakin. Jos haluat sukupuolitaudin niin siitä vain.
Itse en KOSKAAN olisi ilman kumia jonkun uuden kanssa. Ainoastaan, jos molemmat olisivat juuri käyneet testeissä eikä kummallakaan olisi muita.
Jos mies ehdottaa paljaalla, pidän häntä vastuuttomana ja juttu todennäköisimmin lopahtaa siihen. Ei huolehdi itsestään eikä minusta ja on varmasti painanut iloisesti paljaalla kaikkia muitakin. Joo ei kiitos.
Niin, ja irtoseksiä en harrasta lainkaan.
Uskallan.