Saan koko ajan puremajälkiä kyynerpäihin, oon 30v nainen ei muuten mitään ongelmia??
Siis eli löydän koko ajan kyynerpäistä puremajälkiä, varsinkin päikkäreiden jälkeen. Näyttää peilin kautta siltä että olisi jokin hyönteinen. Onko muilla samanlaisia puremajälkiä ilmaantunut kuin tyhjästä? Milloin huomaatte niitä?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
KyynErpää...
Palstan sanakikkailija. Kirjoittaa muuten melko tavallisen aloituksen, mutta kirjoittaa yhden sanan oudolla, mahdollisesti vanhahtavalla tavalla.
Esim ”Naapuri herättää sunnuntaiaamuna klo 7 soittamalla pienoa”
Mulle tuli käsivarsiin. Niitä oli 2 kk ja ajattelin varata ajan ihotutilääkärille.
Mutta ratsasin hiukseni täikammalla ja mulla olo täitä!
Päänahassa en huomannut mitään ongelmia. Ne oli purru mua yölä, kun nukun käteni päällä.
Olisko lutikoiden jättämiä jälkiä? Majailevat sängyssä patjan syövereissä.
Mul tuli ekana mieleen, että joku ihminen käynyt puremassa.
Olen huomannut että aika monikin kirjoittaa kyynerpää. Olisiko murrejuttu. Mikähän siinä on että ihmiset jaksavat ärsyyntyä niin paljon yhden kirjaimen poikkeamista. Kaikkein pahin rikos tällä palstalla on kirjoittaa "enään".
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että aika monikin kirjoittaa kyynerpää. Olisiko murrejuttu. Mikähän siinä on että ihmiset jaksavat ärsyyntyä niin paljon yhden kirjaimen poikkeamista. Kaikkein pahin rikos tällä palstalla on kirjoittaa "enään".
Ei pelkästään tällä palstalla.
Kaksi sanaa, joihin se ylimääräinen N ei kuulu:
Elämäkerta
Enää
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kyynerpää?
Kyykäärmeen se pää, joka ei pure?
Luteita. HETI ilmoitus isännöitsijälle ja ÄKKIÄ myrkytys. Kun leviävät koko taloon niin kiva. Törkeää että olet tietoa pantannut, viattomat naapurit kärsivät!
Nykyajan uusavuttomuus. Ei tehdä asioille mitään. Ihan selvä lutikkatapaus.
Kyseessä voi olla allergia myös.
Toki jos on selvästi pureman jälkiä niin sitten se on joku hyönteinen.
Allergiassa tulee läiskiä tai näppylöitä iholle.
Vampyyri se vain on. Kohta koet olosi heikoksi ja apaattiseksi. Kiedo valkosipulia käsivarsiin, vampyyrit eivät voi sietää sen hajua.
Onko verisuonten kohdalla? Luteita nääs silloin.