Naisten kolmiloikka Official
Keskustellaan naisten kolmiloikkakilpailun käänteistä
Kommentit (29)
Yks aamu telkkarissa näytetyssä haastattelussa nauratti se että "mä lähen tekeen perussuoritusta"... Voisko nämä perussuorittajat pysyä kotimaan kinkereissä sitten. Kysyn vaan.
Kristiinalla on juoksunopeus hieman yli 30 km/h, kärkinaisilla yli 35 km/h. Eli jo pelkästään tuo selittää paljon, miksi toiset hyppää vähän päälle 14 metriä ja toiset päälle 15 metriä. Jää juoksunopeudessa aivan liikaa.
Katsoin muuten naisten pituushypyn karsintaa, ja vaikka kyseessä onkin eri laji, niin suomalaisista Taika Koilahti juoksi lankulle n. 35 km/h. Jos Kristiina saisi sellaisen juoksunopeuden, olisi hypyt heti paljon pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalla on juoksunopeus hieman yli 30 km/h, kärkinaisilla yli 35 km/h. Eli jo pelkästään tuo selittää paljon, miksi toiset hyppää vähän päälle 14 metriä ja toiset päälle 15 metriä. Jää juoksunopeudessa aivan liikaa.
Katsoin muuten naisten pituushypyn karsintaa, ja vaikka kyseessä onkin eri laji, niin suomalaisista Taika Koilahti juoksi lankulle n. 35 km/h. Jos Kristiina saisi sellaisen juoksunopeuden, olisi hypyt heti paljon pidempiä.
Eli pitäisi olla tiukemmassa kunnossa ja vähemmän hyllyvää rasvaa.
Jos Rojas saisi toisen hypyn toimimaan paremmin, hän hyppäisi lähes 16 metriä.
Rojas viidennellä kierroksella 14,77 vaikka toinen loikka petti pahasti. Se olisi ollut varmasti taas yli 15-metrinen.
Itse luulin aluksi, että astuiko kenties yli ja olisi huomannut sen itse ja sen vuoksi lopettanut suorituksen kesken. Mutta loikka siinä petti ja silti tuollainen tulos!
Niin, ja jos tädillä olisi munat, täti olisi setä.
Kristiinan vahvuus on pitkät jalat.
Rojas tulee loikkimaan uuden maailmanennätyksen, kuten Jarkko TV-lähetyksessä ennusteli.
Ei ole muilla mitään jakoa kun Rojas loikkii 😁