Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sitä mieltä että tekijämiehet tekee ja loput valittaa tällä palstalla

Vierailija
05.10.2019 |

Tekijämiehiä onneksi vielä löytyy. Sitä en tiedä miten miesulisijat tänne löysivät.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pätee naisiin. Tosin monet tekijänaisetkin länkyttää palstoilla, mutta sen lisäksi he tekevät asioita. 

Vierailija
2/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis molemmat ulisijoita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut, mutta ei tänne mitkään tekijänaisetkaan kirjoittele, vaan nämä ulisijamammat joiden elämä pyörii julkkisjuorujen ja reality-tv:n parissa.

Vierailija
4/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoisessa maailmassa on vain ääripäitä.

Vierailija
5/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut, mutta ei tänne mitkään tekijänaisetkaan kirjoittele, vaan nämä ulisijamammat joiden elämä pyörii julkkisjuorujen ja reality-tv:n parissa.

Tekijänainen tässä moikka. Sparrausmielessä tänne kirjoittelen välillä. Tai ehkä olen vain masokisti.

Vierailija
7/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Palstailijoista en tiedä, mutta arjessa/töissä/kaikkialla olen huomannut että asia on tavallaan päinvastoin. Ne jotka pahiten ulisee myös eniten mainostaa olevansa tekijöitä. Oikeasti ne vain laiskottelee, ulisee ja mainostaa. Lopulta ne menee "tekemään" jotain mikä tarkoittaa sitä että ne vain entistä pahemmin sotkee asioita, jotta muilla on entistä suurempi työ siivota sotkut. Kun tekijäihmisen mielestä muut vain "tuhlaavat aikaa pohtimalla miten jonkin ongelman saisi ratkaistua" niin tekijäihminen menee vauhdilla ja muitta mutkitta "korjaa" sen ongelman eli aiheuttaa 10 uutta ongelmaa.

Onhan niitä myös todellisia tekijöitä, mutta ne ei todellakaan sano olevansa tekijöitä. Ne on vain normaaleita ahkeria ihmisiä jotka ei mainosta itseään eikä ulise. En ole koskaan kuullut kenenkään kutsuvan normaalia ihmistä tekijämieheksi. Ja normaalit ihmiset eivät käytä tuollaista idioottisanastoa kuin "tekijämies". Tuollaista sanastoa käyttävät vain ulisijat ja mainostajat.

Vierailija
8/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Palstailijoista en tiedä, mutta arjessa/töissä/kaikkialla olen huomannut että asia on tavallaan päinvastoin. Ne jotka pahiten ulisee myös eniten mainostaa olevansa tekijöitä. Oikeasti ne vain laiskottelee, ulisee ja mainostaa. Lopulta ne menee "tekemään" jotain mikä tarkoittaa sitä että ne vain entistä pahemmin sotkee asioita, jotta muilla on entistä suurempi työ siivota sotkut. Kun tekijäihmisen mielestä muut vain "tuhlaavat aikaa pohtimalla miten jonkin ongelman saisi ratkaistua" niin tekijäihminen menee vauhdilla ja muitta mutkitta "korjaa" sen ongelman eli aiheuttaa 10 uutta ongelmaa.

Onhan niitä myös todellisia tekijöitä, mutta ne ei todellakaan sano olevansa tekijöitä. Ne on vain normaaleita ahkeria ihmisiä jotka ei mainosta itseään eikä ulise. En ole koskaan kuullut kenenkään kutsuvan normaalia ihmistä tekijämieheksi. Ja normaalit ihmiset eivät käytä tuollaista idioottisanastoa kuin "tekijämies". Tuollaista sanastoa käyttävät vain ulisijat ja mainostajat.

Olen tuo tekijänainen ylempänä ja kyllä allekirjoitan sanomasi. Edellisessä duunissani osa-aikaiset naiset piti hirveää haloota tekemästään työajasta samaan aikaan kun itse tein täyttä päivää kuten suurin osa muitakin työntekijöistä, jotka eivät koskaan soittaneet suuta samasta asiasta. Tekivät nuo osa-aikaiset itsestään ihan naurettavia, mutta monilla naisilla on tietty psyko-teflon pään suojana, ettei naurettavuuskaan tartu kunhan saa suoltaa diibadaabaa muiden korville.

Vierailija
9/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittaja on itse ulisijanainen. Koomista. 

Vierailija
10/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Luulen, että ap tarkoittaa toisenlaista tekemistä.

Vierailija
11/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aloittaja on itse ulisijanainen. Koomista. 

Nettosaaja heräsi päivään ja ulina alkoi heti.

Vierailija
12/12 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijä mies imee loppuun asti ja nielee lastit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi