Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tulee kiusallinen fiilis jos menen vaatekauppaan ja ylläni on sieltä jo ostettu vaate

Vierailija
05.10.2019 |

Esim. ostin Zarasta viikko sitten takin ja nyt ajattelin käydä katsomassa josko löytyis housut myös, mutta jos menen se takki päällä sinne, niin mulle tulee lievä häpeän tunne, enkä osaa selittää miksi. Onko tää vaan mun päässä, vai onko muillakin samoja fiiliksiä vastaavassa tilanteessa? Tulee väkisinkin mieleen, että kuvetteleekohan ne nyt että yritän varastaa takkia tai jotain 😄

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan inhimillistä.

Vierailija
2/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko häpeää siitä, että miten surkeasti sinä pukeudut, vai koetko ahdistusta siitä, että myyjä luulee sinun varastaneen päälläsi olevan loimen ja sinä olet vain lisäosia ostamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin. En tiedä miksi! Sehän just olisi ”imartelua” liikkeelle, jos menee shoppailemaan lisää merkin vaatteissa. Mä aina laitan ”anonyymit” tai eri merkin vaatteet päälle, jos tiedän meneväni johonkin tietyn merkin liikkeeseen.

Vierailija
4/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama! Vaikka tietysti loogisesti ajateltuna "liikehän" on varmasti tyytyväinen asiasta. Miksi pään pitää olla tällainen?

Vierailija
5/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä menen tarkoituksella tietyissä vaatteissa kauppaan. Saan aina todella hyvää palvelua, kun näkevät, että olen ennenkin ostanut vaatteita heidän liikkeestään. 

Vierailija
6/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä menen tarkoituksella tietyissä vaatteissa kauppaan. Saan aina todella hyvää palvelua, kun näkevät, että olen ennenkin ostanut vaatteita heidän liikkeestään. 

Hyvä pointti

Vierailija
7/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tulee joskus sama ajatus mieleen, samoin jopa ruokakaupassa kun laukussa on eväänä vaikka pillimehu tai suklaapatukka, mutta sitten ajattelen että onhan kaupassa valvontakamerat ja niistä voi kyllä tarkistaa etten ole varastanut mitään.

Vierailija
8/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuottaa häpeää kun tiedän muiden asiakkaiden huomaavaan vaatteeni. Sekin tuntuu nololta kun kassajonossa edessä oleva on ostanut jonkin vaatteen, ja huomaa kääntyessään minun kantavan samanlaista.

Vierailija
9/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko koskaan muuten huomanneet, että te itse voitte päättää mitä laitatte päälle ?

Vierailija
10/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee kiusallinen olo jos olen ainoa asiakas liikkeessä varsinkin jos on pieni myymälä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän