Jatkuvasti ihastumassa varattuun mieheen
Ystäväni on 35-vuotias sinkkunainen, mutta jatkuvasti hänellä on säpinää jonkun kanssa. Nämä miehet vaan tuntuvat aina olevan varattuja. On ollut muutamia vuosia kestävää salasuhdetta lähes naapuritalossa asuvaan perheenisään, on vokotellut työpaikallaan naimisissa olevaa asiakasta ja nyt on taas iskenyt silmänsä työkaverinsa, joka yllätys yllätys on myöskin naimisissa.
En itse voi sietää pettämistä ja se on niin alhaista toimintaa, etten välittäisi edes moisesta kuulla, koska tulen vain vihaiseksi. Ongelmaksi muodostunut nyt se, että ystävänä minun tulisi tietysti tukea tätä kaveriani ja kuunnella hänen tuntemuksiaan, mutta samalla minua suoraan sanottuna oksettaa hänen peuhaamisensa varattujen miesten kanssa. Olen muutamaan otteeseen hieman moralisoinut ja tarkoituksella todennut, että "voi kunpa tiellesi osuisi joku VAPAA mies", mutta yleensä tällaiset kommentit johtavat suuttumukseen hänen puoleltaan. Yleensä hän tokaiseekin, että "vittuakos jeesustelet siinä, mua ei kiinnosta sun mielipitees!". Tämä sinänsä huvittavaa, koska jos ei kiinnosta toisen ajatukset, niin miksi edes kertoa niistä ääneen?
Mietinpähän vain, että mikä ajaa jotkut naiset AINA sekaantumaan varattuihin miehiin? Miten varatut miehet löytävät aina nämä samat naiset?
Olen itse sinkku, mutta en ikipäivänä haluaisi lähteä rikkomaan kenenkään parisuhdetta tietoisesti.
Kommentit (13)
Ihan sairasta. Itse en pystyisi olla tuollaisen ystävä. En vaikka minulla ei olisi ketään muita ystäviä. En tosiaan pidä tuollaisen moraalin ihmisistä. Niissä on jotain vinksahtanut enkä luota sellaisiin missään asiassa.
Jos jotain vaadin ystävältä ominaisuutena niin edes sellainen minimi moraali ettei yritä vikitellä varattuja tms muuta sen tyylistä. Jotenkin vaan niin alhaista.
Testaa omaa viehätysvoimaansa tämä nainen?
Luulen että vois olla jonkin sortin sitoutumiskammoa ja iskee siksi näppinsä aina varattuihin miehiin, koska ne harvemmin jättävät vaimojaan ja näin ollen jutusta ei koskaan kehity mitään vakavaa.
Mä taas en pidä aloittajankaltaisista moraalijeeusksista yhtään. Siksipä sellaisia ei kavereissani olekaan :)
Olen ottanut etäisyyden kaikkiin ihmisiin, jotka käyttäytyvät noin lapsellisesti eivätkä ole valmiita kantamaan seurauksia huonoista päätöksistään.
Yleensä nämä pettäjätyypit haluavat varatun, jotta voivat voivotella asiaa. On vaikeus olla onnellinen ja jokaisessa ilossa pitää olla puolikas onnettomuutta. Sama tyyppi voivottelee muitakin asioita ja kokee olevansa koko ajan alakynnessä ja siten oikeutettu häikäilemättömyyteen aina kun ns. silmä välttää. Voi olla varma että tämä sama tyyppi löytäessään setelin maasta tunkee sen taskuunsa. Minäminäminä, kyllä minulla on oikeus ja muilla on vain velvollisuus pitää tavaransa/miehensä tallessa...
Jos niiden kanssa kaveeraa, tukee tuota toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että vois olla jonkin sortin sitoutumiskammoa ja iskee siksi näppinsä aina varattuihin miehiin, koska ne harvemmin jättävät vaimojaan ja näin ollen jutusta ei koskaan kehity mitään vakavaa.
Tämä. Itselläni sama vaiva ja juurikin sitoutumiskammo pahana. Kaverisuhteisiin ei kyllä ole vaikuttanut, ilmeisesti kavereillani on sentään sen verran hyvä itsetunto ettei tarvitse jeesustelemaan alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut etäisyyden kaikkiin ihmisiin, jotka käyttäytyvät noin lapsellisesti eivätkä ole valmiita kantamaan seurauksia huonoista päätöksistään.
Yleensä nämä pettäjätyypit haluavat varatun, jotta voivat voivotella asiaa. On vaikeus olla onnellinen ja jokaisessa ilossa pitää olla puolikas onnettomuutta. Sama tyyppi voivottelee muitakin asioita ja kokee olevansa koko ajan alakynnessä ja siten oikeutettu häikäilemättömyyteen aina kun ns. silmä välttää. Voi olla varma että tämä sama tyyppi löytäessään setelin maasta tunkee sen taskuunsa. Minäminäminä, kyllä minulla on oikeus ja muilla on vain velvollisuus pitää tavaransa/miehensä tallessa...
Jos niiden kanssa kaveeraa, tukee tuota toimintaa.
Mitä sä teet maasta löytämällesi setelille? Viet poliisilaitokselle vai? :D
Oletkobotse varattu? Iske dinä samat miehet, niin kaverisi hoksaa miten tympeää hommaa.
Tuollaista kaveria kannattaa herätellä todellisuuteen.
Ihastua voi.Sille ei voi mitään.Lähteä kakkos naiseksi on säälittävää.Varsinkin,kun sitä tapahtuu useamman,kun yhden kerran.Mulla oli tuollanen kaveri joskus.En jaksanu kuunnella sen typeriä juttuja.Paljastu muutenkin kieroksi muijaksi.Heivasin sen elämästäni kokonaan.
Joo tuollaset ystävät voi heittää mäkeen.
Tiedättekö ylipäätään ketään miestä joka olisi toisen naisen takia jättänyt lopulta perheensä?
Ei ole mikään pakko tukea. Itse olen katkaissut välit kaikkiin pettäjiin. Ei sovi arvomaailmaani veljeillä selkäänpuukottajien seurassa. Joku kerta se puukko on pystyssä omassa selässä.