Ei pitäisi käydä perjantaina kaupassa kun näkee tavalliset ihmiset kuin lumoutuinena kantamassa kaljaa kärryyn
Kommentit (23)
Meillä päin tämä päivä on jo torstaina. Moni varmaan ottanut perjantai saikkkua.
Vierailija kirjoitti:
Tule jonoon minun perääni. Omista ostoksista ei löydy kaljaa koskaan.
joo me ollaankin varmaan ainoita
Kaikki muut siellä kaupassa ihmetelleet että kuka on tuo tyyppi joka kyttää maanisesti toisten ostoksia.
Käy riittävän myöhään, kun kaljaa ei enää myydä.
Voi peräöögana jos pitää tyytyä kaljaan. On se parempi kuin ei mitään mutta toiveena on parempaa päihdettä kuin alkoholi.
Tai missään perjantai-iltana kun porukka hoippuu kylillä änkyräkännissä. Hirveä myötähäpeä.
Ootko alkoholisti, tekeekö tiukkaa nähdä muiden juomiset :o? Vai mikä siiä ärsyttää, ja miksi se sinua liikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin tämä päivä on jo torstaina. Moni varmaan ottanut perjantai saikkkua.
Tai sitten tekee viikko-ostokset jonain muuna päivänä kuin perjantaina, tai lauantaina, jos nämä ovat siis ne sallitut päivät ostaa kaljaa...
"Tavalliset ihmiset". Sä olet kai sitten tavaton.
Mä taas tykkään käydä perjantaina kaupassa, voi ostaa vapautuneena kaljaa, kun muutkin ostaa. Muina päivinä sitten hävettää ostaa kaljaa.
Kuka sitä kaljaa sitten saa ostaa, elleivät tavalliset ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo me ollaankin varmaan ainoita
on meitä monia muitakin
Itse en juo alkoholia, mutta en ikinä tekisi tällaista aloitusta, joka huokuu "olen parempi kuin muut" asennetta.
Aivan järkyn hintaista tuo kalja suomessa. Jopa laiton höpöheinä tulee halvemmaksi. Tässä on selkeä markkinarako roudata kaljaa ja viinaa baltian maista suomeen myytäväksi.
Mä ostin kaksi siideriä. Et siis järkyttynyt ainakaan mun ostoksista :D. Tosin mulla oli repussa piilossa viereisestä Alkosta ostettu viini :D.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään käydä perjantaina kaupassa, voi ostaa vapautuneena kaljaa, kun muutkin ostaa. Muina päivinä sitten hävettää ostaa kaljaa.
Alkossakin voi käydä vapautuneesti perjantaisin kun niin moni muukin on siellä :D.
Isojen kauppaliikkeiden yhteydessä on usein alko, joten jos ihmiset laittavat kaljaa kärryihin, niin todennäköisesti eivät käy hakemassa väkeviä. Parempi kai niin päin? Lisäksi, tässä maassa ihmisiä syyllistetään vähän joka asiasta ja lisää keksitään. Se harmittaa, koska suomalaiset on oikeasti aivan hienoja ihmisiä, siis kansana, vertasi sitten mihin muuhun kansaan tahansa. Kenenkään kaljanjuontia ei muissa länsimaissa kytätä, paitsi Suomessa.
Älä jaksa keksiä näin tyhmiä juttuja. Vain päästään vippaava ihminen kytsii toisten kaljoja ja harhoissaan näkee ne vielä lumoutuneina :D