Häpeän kropaani
En ole ylipainoinen mutta minulla on pienet rinnat ja pieni takapuoli. Tosi vähän muotoja. Miehet, mitä mieltä olette naisesta jolla ei ole reheviä muotoja? En ole tasapaksu mutta kuitenkin kropassa kaikki on pientä.
Kommentit (2)
En ole minäkään syntynyt hyväkroppaiseksi. Olen rintava tasapaksu, lättänä perä ja paksut lyhyehköt jalat ja minulla mies on lyhyt niin ettei ole mikään naisten unelmamies. Me kaksi epätäydellistä ulkonäköä olemme toisemme löytäneet ja onnellisia elikä kyllä vakka kantensa löytää. Ne joilla ovat kaikki mittasuhteet suunnilleen täydellisiä niin hakevat samanlaista kumppania mutta ei se välttämättä onnea tuo. On vain helpompi ihastua toisen ulkonäköön kun se on täydellisyyttä hipovaa mutta arkea eläessä sen vasta sitten huomaa toimiiko se suhde oikeasti vai ei.
Älä ala kyselemään miehiltä ollenkaan tuollaisia ja tutustu miehiin live elämässä ja kenelle kelpaat niin anna mahdollisuus. Niin tein minäkin. Maailma on entistäkin enemmän ulkonäkökeskeinen ja siihen voi kyllästyäkkin niin että voi tulla ihan päinvastainen reaktio iän mukana jos ei se ulkonäkökeskeisyys ole mitään onnea tuonut.
Kuulostaa hyvältä, jos kerta et ole tasapaksu vaan vain pieni.