Ihastumisista, mietittekö koskaan, että joku, josta et yhtään tykkää siinä mielessä,
voi olla järjettömän ihastunut just sinuun ja jos saisit tietää siitä, olisit ihan ahdistunut ja sinua yököttäisi, että sellanen mies haaveilee sinusta. No, sinun ihastuminen johonkin komeaan mieheen voi tuntua just samalta siitä komeasta miehestä. Että sitä yököttäisi, jos tietäisi, että oot tosi tosi ihastunut siihen. Ja se ei ikinä olisi voinut kuvitellakaan, että sinulla on jotain romanttisia ajatuksia teistä. Olisi aina pitänyt sinua vain harmittomana ja ihan mukavana naisena.
Kommentit (19)
Minulle kilttinä ja rumana miehenä tuo on ihan arkipäivää. Aina ne naiset ihastuvat niihin komeisiin supliikkimiehiin, sellaisiin hieman jänniin. Mutta sellaista se elämä on, eikä minulla ole siihen nokan koputtamista :)
No mul kävi just noin. Mutta vuosia myöhemmin olin itse ihastunut siihen yököttävään mieheen. Mutta se oli myöhäistä :/ Olis pitänyt tutustua.
Tajuutko, että aina ne miehet sen verran tykkää, että sietävät sun romanttisia ajatuksia siemensyöksyyn asti.
Ei mua inhottaisi, vaikka muhun olisi ihastunut kuinka "ällö" henkilö tahansa. Ainoa mikä voisi inhottaa, olisi sellainen käytös, jota en halua. Se että on ihastunut, ei tarkoita että automaattisesti yrittäisi koko ajan lähennellä tai muuta vastaavaa.
Miehet pitävät minua yököttävänä, teinpä mitä tahansa. Joskus on ihan joku vieras mies tullut kertomaan, miten yököttävä ja vastenmielinen olen. En ollut häneen ihastunut.
Olen ikäisteni keskuudessa suunnilleen keskitasoa oleva nainen, ulkonäössä on virheitä, mutta olen normaalipainoinen/hoikahko ja hieman urheilullisen näköinen. Minulle olisi epämiellyttävää saada tietää, että joku itseäni huomattavasti rumempi mies olisi ihastunut minuun. Tämän vuoksi yritän mahdollisimman huolella peittää sen, että olen itse ihastunut komeaan mieheen, koska tiedän, miten epämiellyttävää sen huomaaminen olisi miehelle.
En tunne yökötystä kuullessani, että joku on ihastunut minuun. En, vaikka en pitäisi ko. henkilöstä sitten yhtään. Heidän tunteensa eivät ole millään tapaa minun asiani. "Yökötys" astuu kuvaan vasta, jos he eivät suostu uskomaan, etten ole kiinnostunut heistä, vaikka sanoisin niin selväsanaisesti.
Jos joku on ihastunut minuun, otan sen aina kohteliaisuutena. Mutta lähentelyyn ihastuminen ei oikeuta, silloin suutun.
Ei minua yökötä, jos joku haaveilee minusta. Se on hänen oma asiansa. Jokaisella on oikeus haaveilla mistä haaveilee.
Kyllä naiset ovat tottuneet siihen, että monenlaiset miehet yrittää. Ei se naiselle ole yllätys että moni mies ihastuu/seksi mielessä lähestyy jos on itse normaalin näköinen.
En ole miettinyt. En ihastu helposti, ja kun olen ollut ihastunut, ”kohde” on ollut mielissään asiasta. Eikä yökötä, jos joku on ihastunut minuun. Kunhan antaa olla rauhassa, ellen tunne samoin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäisteni keskuudessa suunnilleen keskitasoa oleva nainen, ulkonäössä on virheitä, mutta olen normaalipainoinen/hoikahko ja hieman urheilullisen näköinen. Minulle olisi epämiellyttävää saada tietää, että joku itseäni huomattavasti rumempi mies olisi ihastunut minuun. Tämän vuoksi yritän mahdollisimman huolella peittää sen, että olen itse ihastunut komeaan mieheen, koska tiedän, miten epämiellyttävää sen huomaaminen olisi miehelle.
Eikö sitten olisi millään lailla epämiellyttävää, jos sinua huomattavasti rumempi mies pitäisi sinua vastenmielisenä eikä missään tapauksessa haluaisi esim. lähteä kanssasi treffeille? Jos se olisi hänelle kuolemaa kauheampi kohtalo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitten olisi millään lailla epämiellyttävää, jos sinua huomattavasti rumempi mies pitäisi sinua vastenmielisenä eikä missään tapauksessa haluaisi esim. lähteä kanssasi treffeille? Jos se olisi hänelle kuolemaa kauheampi kohtalo?
Ei haittaisi yhtään.
Eilen kaupassa hymyilin erään isänsä kanssa karkkihyllyllä olevan lapsen sanomisille. Tämän jälkeen huomasin, että tämä mies tuijotti mua koko loppu kauppareissun. Tuli epämiellyttävä olo.
Mä nuorena inhosin yhtä miestä,joka tykkäs minusta tosi paljon.Vuosia myöhemmin vietimme paljon aikaa yhdessä ja tutustuimme.Inho loppu ja aloin tykkäämään tästä miehestä tosi paljon.Meistä ei tullu koskaan paria erilaisten elämäntapojen vuoksi.
Onko tämä jonkun teinin kirjoittama? Itsestäänselvä asia, sukupuoleen katsomatta moni on saanut tuota kokea.
Onko elokuva Carrie tuttu? Tai nuoremmille Pakko olla in?
Ei ole yököttävää mutta ahdistavaa kylläkin, jos saan tietää jonkun miehen olevan minuun täysin yksipuolisesti ihastunut. Tiedostan että oma ihastuksen kohteeni voi ajatella minusta samalla tavalla ja siksi onkin parempi pitää tieto itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt oletetaan etten olisi itse tästä miehestä kiinnostunut, minua ei haittaisi millään tavalla, jos hän pitäisi minua epämiellyttävänä eikä haluaisi kanssani treffeille. Miksi hänen mielipiteellään olisi mitään merkitystä? Vain niiden mielipiteet merkitsevät, joista olen kiinnostunut.
Niin. Välitunnilla voi sitten ihan vaan lukea läksyjäkin, oletkos sitä miettinyt?