Auttakaa siskot, Tindertreffeistä
Tapasin kivan tyypin Tinderissä. Käyty parilla treffeillä. Sovittu uudesta tapaamisesta. Eronnut lastensa äidistä 2,5 sitten, kuulostaa siltä että vaimo on jättänyt. Katsoin facesta kuvia ex-vaimosta, ihan mallin näköinen... Itse olen näin keski-ikäisenä naisena, 4 lapsen äitinä, rupsahtanut vartaloltani, laihdutin 20 kg ja vatsa roikkuu :( allit heiluvat ja selluliittia löytyy. Voisiko olla mahdollista että tämä urheiljamies voisi olla minusta kiinnostunut oikeasti? Kasvoilta olen nuoremman näköinen kyllä, mutta mies ei ole vielä nähnyt minua ilman vaatteita...
Kommentit (11)
Sama aihe nro 10 478.
Ensi viikolla:
"Tapasimme kahvilassa ja vaikken yleensä harrasta seksiä ensimmäisillä treffeillä, asiat vain jotenkin tapahtuivat. Nyt tapaamme kerran viikossa seksin merkeissä, mutta mies vaikuttaa aina kovin kiireiseltä. Onkohan tämä suhde vakavalla pohjalla?"
Olennaiset kysymykset:
- kuinka paljon Tinderkuvasi valehtelevat?
- minkä näköinen mies on ja millaisessa ammatissa?
Eli siis suoraan saa sanottuna kusetat sitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Sama aihe nro 10 478.
Ensi viikolla:
"Tapasimme kahvilassa ja vaikken yleensä harrasta seksiä ensimmäisillä treffeillä, asiat vain jotenkin tapahtuivat. Nyt tapaamme kerran viikossa seksin merkeissä, mutta mies vaikuttaa aina kovin kiireiseltä. Onkohan tämä suhde vakavalla pohjalla?"
Olennaiset kysymykset:
Itselläni kolme kokovartalokuvaa, farkuissa ja t-paidassa, mekossa ja talvivaatteissa. Kasvokuvista mikään ei ole käsitelty. Mies nk duunari, on mun mielestä komea ja timmivartaloisen oloinen. Oma ex tienaa taatusti tuplat enemmän kuin tämä, mutta on ruma :D itselläni freelancertyö, jolla tienaan ihan kivasti. 22 v avioliiton jälkeen vähän outoa olla taas vapailla markkinoilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli siis suoraan saa sanottuna kusetat sitä miestä.
Ai kui? Oisko pitänyt laittaa alastonkuva Tinderiin? 346
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama aihe nro 10 478.
Ensi viikolla:
Olennaiset kysymykset:
Itselläni kolme kokovartalokuvaa, farkuissa ja t-paidassa, mekossa ja talvivaatteissa. Kasvokuvista mikään ei ole käsitelty. Mies nk duunari, on mun mielestä komea ja timmivartaloisen oloinen. Oma ex tienaa taatusti tuplat enemmän kuin tämä, mutta on ruma :D itselläni freelancertyö, jolla tienaan ihan kivasti. 22 v avioliiton jälkeen vähän outoa olla taas vapailla markkinoilla. Ap
Ok, eli kuvia ottaessa muistit napata filtterin pois päältä? Useimmissa kännyköissä se on oletuksena käytössä.
Mikä miehessä herätti kiinnostuksesi? Entäs mikä sinussa herätti miehen kiinnostuksen?
Tindermaailma on järkyttävä. Pelkkää pintaliitoa ja nopeiden seuraaviin misukkoihin vaihdon mahdollisuuksia. :(
Mä tein samassa tilanteessa niin, että kerroin miehelle aika nopeasti laihdutusurakastani ja siitä, että paikat roikkuu. En halunnut että se tulee yllätyksenä, jos joskus näkee mut ilman vaatteita. No eipä ole haitannut miestä tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderikäloppu, mee räkälään itkemään, saasta. V*tut teistä 40v mammoista ja 100 tinder alotuksesta per pv.
Tervetuloa vaan samaan seuraan sitten kun itse täytät 40. :D Pusuterkuin Pub Kantiksen tytöt :*
No sustahan se on kiinnostunut. Onko mies itse hyvännäköinen?