Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei jaksa rakastella niin usein kuin haluaisin

Vierailija
03.10.2019 |

Tänäänkin aamulla kahden kerran jälkeen valitti, että kikkeli on jo kipeä, ettei voi enää jatkaa.
Onko muilla samanlaisia ongelmia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette heteroita?

Vierailija
2/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nainen ja mies kyseessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sitten miehesi penis kuten exälläni oli kanssa kipuja peniksensä kanssa. Valitti pissaamista yhdynnän jälkeen et sattuu. Ei ollut tarpeeksi haluja yhdyntää. Miehenkin pitää kostua.

Vierailija
4/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen levätä myös välillä, emme ole koneita. :) M30

Vierailija
5/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonoa seksiä täytyy olla, jos ei ole tyydyttynyt kahden kerran jälkeen... Seksuaaliterapiaa suosittelen sinulle, ettei olisi addiktiosta kyse? 

Vierailija
6/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatte amatööreiltä. Rakastelun ja p nemisen ero on siinä, ettei sitä jyystämistä tartte tahkota koko päivää. Harmi, ettet tiedä mitä tahdot saati mies sitten tehdä mitä tahdot. 

Koeta räplätä itseäsi ja opetella, mistä kohtaa saat parhaimman tyydytyksen.

Vierailija
7/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räplätä, reps!

Vierailija
8/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi monta kertaa putkeen tai edes monta kertaa päivässä? Suhteenne on ilmeisesti tosi alussa tai sitten se perustuu vaan yhteiseen seksiin.

Vierailija
9/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen ei halua tarpeeksi usein. Vaihdetaanko ap päikseen?

Vierailija
10/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi monta kertaa putkeen tai edes monta kertaa päivässä? Suhteenne on ilmeisesti tosi alussa tai sitten se perustuu vaan yhteiseen seksiin.

Kaksi vuotta ollaan oltu yhdessä. Nautin seksistä ihanan mieheni kanssa. 

Vierailija
11/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonoa seksiä täytyy olla, jos ei ole tyydyttynyt kahden kerran jälkeen... Seksuaaliterapiaa suosittelen sinulle, ettei olisi addiktiosta kyse? 

Mies on niin ihana, etten vain saa tarpeekseni hänestä. 

Joo olen jo miettinyt että ehkä additio kyseessä. 

Osaisko joku suositella hyvää seksuaaliterapeuttia Uudenmaan alueella?

Vierailija
13/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyt mieheltäsi jos hän haluaa yhtyä kesken rakastelua sisääsi niin miehesi ehkä voi saada parempaa nautintoa ja rakastella enemmän?

Vierailija
14/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisiä olette?

Se nyt ei ole oletusarvo että missään iässä mies jaksaisi kolmea kertaa putkeen. Jotkut pystyy, useimmat ei. Itse pystyn todella hikisesti kolmeen kertaan päivässä, mutta taukoa välissä pitää olla mielellään tunteja. Enempään en pystynyt alle parikymppisenäkään. Nyt kohta 50 lasissa.

Sanoisin että jos panostaa laatuun määrän sijaan, niin kyllä luulisi kahden erän jälkeen olevan jo niin tyydyttynyt ja väsynyt että seksi ei enää ensimmäisenä ole mielessä.

Addiktiot on sitten toinen juttu.

Vierailija
15/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei ole oletusarvo että missään iässä mies jaksaisi kolmea kertaa putkeen. Jotkut pystyy, useimmat ei. Itse pystyn todella hikisesti kolmeen kertaan päivässä, mutta taukoa välissä pitää olla mielellään tunteja. Enempään en pystynyt alle parikymppisenäkään. Nyt kohta 50 lasissa.

Sanoisin että jos panostaa laatuun määrän sijaan, niin kyllä luulisi kahden erän jälkeen olevan jo niin tyydyttynyt ja väsynyt että seksi ei enää ensimmäisenä ole mielessä.

Olen 49v., ja mies on 44 v.

Vierailija
16/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen mieheni jaksa välillä viisi kertaa päivässä, välillä ei sitten vaan toimi, mikä harmittaa minua. Ja seksi oman rakkaan kanssa on parasta elämässä.

Vierailija
17/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi ei seiso niin voit pyytää häntä tyydyttämään sinua dildolla ja koskettelemalla klitorista.

Vierailija
18/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet jaksaa, mikäli panokunto on kohdillaan. Mies ei vain saa laueta joka kerran päätteeksi. Kun mies ei laukea, hän on vähän väliä valmis uuteen sessioon. Laueta voi sitten vaikka joka toinen päivä. Sen sijaan jos kyse on siitä että naisen mielestä miehen pitää laueta joka aktissa, ja sen lisäksi jaksaa kerta toisensa jälkeen, niin kyse alkaa olla jo jostain muusta kuin naisen s-addiktiosta. Kuulostaa jopa väkivallalta sellainen.

Vierailija
19/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on niin ihana, etten vain saa tarpeekseni hänestä. 

Joo olen jo miettinyt että ehkä additio kyseessä. 

Osaisko joku suositella hyvää seksuaaliterapeuttia Uudenmaan alueella?

Se ei ole mikään addiktio kun normaalit hormoonit hyrrää. Paras kehu minkä nainen vahingossa sanoi kännissä bileissä oli tuo jätkä on tehnyt musta nymfon. Siinä ego laajeni taas pari hehtaaria. Hyvä juttu kuitenkin mun kannalta. Sen möläytyksen kuuli useampi nainen. 

Vierailija
20/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan jaksa innostua. Itse voisin halukkaan ja valuvan märän naisen kanssa naida vaikka viisi kertaa samana yönä, mutta useimmat alkaa toppuutella jo parin kierroksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä