Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikaansaamaton

Vierailija
03.10.2019 |

Olen huomannut, että minusta tulee päivästä päivään yhtä laiskemmaksi ollessani työtön. Kohta ei oikein huvita enää mikään, hyvä että saan edes ulos lähdettyä mutta mikään muu ei oikein enää samalla tavoin enää kiinnosta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se menee. Ensimmäinen pari viikkoa on kivaa, ihan kuin lomalla olisi. Mutta sen jälkeen siitä tulee arkea. Kun ne museot yms. paikat on käyty, missä ei ole ennen ollut aikaa käydä, ei ole enää oikein mitään odotettavaa.

Minä neuvoisin, että hankit minkä tahansa työpaikan. Vaikka ei yhtään ala kiinnostaisi, vaikka olisit "liian korkeasti kouluttautunut". Korostat haastattelussa oikein, kuinka haluat tehdä töitä.

Kyllä se työ vaan antaa elämälle rytmin, ja merkityksen. Eihän vapaa-aikakaan ole vapaa-aikaa, jos ei ole työtä.

Vierailija
2/2 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Minulla taas on jatkuvasti enemmän tekemistä, mitä pidempään olen työttömänä. Ilmeisesti on iskenyt sellainen aika-ahneus, eikä mikään meinaa riittää.

En oikein tajua aikuisia ihmisiä, jotka tarvitsevat päivähoitopaikan, kun muuten on mälsää. Eikö teillä ole mitään itsekuria, omaa kunnianhimoa? Miksi ette kuntoile, opiskele kieliä, opettele kokaamaan uusia ruokia, kudo villapaitoja, mene työväenopiston opiskelemaan jotakin itselle aivan vierasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi