Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö miten ärsyttää töissä, kun itse tietää, miten joku asia on parasta tehdä, mutta

Vierailija
02.10.2019 |

sitten työkaveri tai pomo määrää, että nyt tehdään näin (vaikka yleensä ei siis tehdä niin) ja sitten se, että tehdään toisella tavalla, kuin yleensä vaan sotkee ja hidastaa sitä työtehtävää. Sitten on vielä tosi vaikea hillitä itseään ja helposti tulee sanottua joku kommentti vähän ikävään sävyyn.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan joku naisten duuni.

Vierailija
2/4 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan täysillä Usein tulee tehtyä niin, että kaikessa hiljaisuudessa teen homman kuitenkin omalla tavallani. Paha tietty tehdä, jos siinä on joku kaveri mukana, mulla yleensä ei ole, mutta näitä 'paskoja' ohjeita tulee siis mattokerroksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos mahdollista, teen niin kuin itse pidän järkevimpänä. Silloin kun se ei onnistu, pinna on kyllä kireällä.

Vierailija
4/4 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tänään samassa strategiapalaverissa?

Piti puhua suurista linjoista, sitähän strategia on. Kysymykset oli kuitenkin lillukanvarsista ja asioista, joista kysyjät ei tajunneet mitään. Ja kun ei voitu vastata johonkin nippelitietoon (onko tulevassa tietojärjestelmässä ohjeteksti oikealla vai vasemmalla...), niin sitten ei saatu niitä isoja linjauksia. Teki mieli huutaa, että päättäkää siellä pomoportaassa nyt edes se käyttäjäryhmien palveluiden rajaaminen, me voimme sen jälkeen laittaa ne ohjeet vaikka keskelle ruutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi