Mies ei ilmeisesti tiedä mun isän nimeä!!! (EI ole mikään hajamielinen professori)
Ovat siis tunteneet toisensa jo muutaman vuoden ja näkevät toisensa aika usein :(
Ei olla kovin tärkeitä hänelle?
Kommentit (11)
Ikävä kyllä voi olla sen merkki että pyörittää useampaa naista. Ne eivät puhu ihmisistä heidän nimillään, koska kuitenkin kutsuvat väärällä nimellä ennemmin tai myöhemmin. Niille jokainen on rakas, sun isä, sun äiti ja niin edelleen.
Kysyisin suoraan että miksi et tiedä sitä
Meillä tuo on astetta helpompaa, kun molempien isän nimi on Matti.
Red flag. En tiedä mitä hänelle olet, mutta et tärkeä etkä loppuelämän kumppani.
Sulle ei ole hyväksi pysyä ihmisen kanssa joka välittää susta noin vähän.
Älä nyt vaan paina tätä villaisella, lähetä tämä ketju itsellesi ettet unohda.
En tiä muistaisko miesystäväni vanhempieni nimiä. Olen kyllä ne kertonut, mutta ei hän ole nimiä mihinkään tarvinnut, niin voi olla ettei ole jäänyt mieleen. Suhdetta vasta kaksi vuotta takana, niin en ole vielä huolissani, kyllä hän ne ehtii oppia.
Puolison vanhemmat ovat nimeltään Appi ja Anoppi. Se siitä. Henkilöt voivat ajoittain vaihtua toisiin, mutta nimet säilyvät. Helppoa kuin heinänteko.
Minä unohdin miehen vanhempien nimet, kun hän ei koskaan nimellä heistä puhunut ja lisäksi vielä ulkomaalaiset nimet. Oli pakko kysyä, kun appivnahemmat olivat tulossa pitkästä aikaa kylään. No mies ei onneksi asiasta pahastunut vaan vähän vain vitsaili.
Appiukko ei ilmeisesti tiedä/muista mun nimeä. Ollaan kuitenkin poikansa kanssa oltu yli 10 vuotta naimisissa. Minkäs teet.