Mieheni mielestä on todella kivaa kun tytär tuo opiskelukavereitaan meille koko viikonlopuksi
Tiedän miksi, tykkää katsella kun vähäpukeiset naiset juoksevat talossa. Etenkin yksi näistä kavereista tuntuu ihan tahalleen tekevän sitä, rintava tyttö joka ei taida lainkaan omistaa rintsikoita. Sanoin että lähdetään jonnekin pois viikonlopuksi mutta ei mies suostu.
Kommentit (16)
Ootko laskenut, montako "mieheni katselee tyttäreni vähäpukeisia kavereita" -avausta olet tehnyt? Mitä luulet, onko kyse kymmenistä vai sadoista?
Oletko katkera kateellinen kurppa?
Vierailija kirjoitti:
Ootko laskenut, montako "mieheni katselee tyttäreni vähäpukeisia kavereita" -avausta olet tehnyt? Mitä luulet, onko kyse kymmenistä vai sadoista?
Läikytin viime viikolla pullollisen Freeway Colaa kirjanpitoni päälle, joten olen nyt mennyt laskuissa sekaisin. Kyllä niitä muistaakseni ainakin sata oli. EN ole ihan varma, oliko kyseessä tämä kategoria vai kenties "keski-ikäiset naiset katsovat vihaisesti nuoria naisia" -tyyppi.
Ap
Tässä aloituksessa on nyt vahva tarkoitushakuisuuden haisu.
Ap voisi lähteä välillä ulos raikkaaseen syysilmaan antamaan aivoilleen happihyppelyn.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi lähteä välillä ulos raikkaaseen syysilmaan antamaan aivoilleen happihyppelyn.
Klo 7-23 en lähde happihyppelylle, kun mulla on tämä tärkeä tehtävä täyttää palsta omalla sisällölläni!
Ap
Joopajoo 0/5
Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä kun kirjoittaa näitä provoja?
Monettako kertaa tämä sama aloitus on eri muodoissaan täällä? Koita nyt keksiä jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo 0/5
Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä kun kirjoittaa näitä provoja?
Eipä tosiaan ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Monettako kertaa tämä sama aloitus on eri muodoissaan täällä? Koita nyt keksiä jotain uutta.
Ootko itse koskaan kokeillut keksiä kymmeniä avauksia päivässä? Ei oo niin helppoa, varsinkin, jos teema on rajattu (naisten esittäminen jollain tavalla halveksittavina tai seksuaalistettuina, tai mikä parasta, molempina).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään ollut yhtään avausta mistään aiheesta, etteikö tuhansien ja tuhansien AV avausten joukosta löytyisi kymmeniä samankaltaisia?
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloituksessa on nyt vahva tarkoitushakuisuuden haisu.
Kuten niin monissa muissakin joissa tarkoituksena on vain se että miestä haukuttaisiin.
Kipeää.
Onko housut yleensä persvakoon vedetty?
Minusta taas on ihana katsella kun pojan opiskelukaverit kirmaavat viikonloppuisin meillä munat heiluen. Mieskin tykkää.
Lähde itse vaikka rentouttavalle kylpylälomalle viikonlomaksi. Jätä ukko kuolaamaan kotiin.