Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia platonisesta rakkaussuhteesta?

Vierailija
02.10.2019 |

Siis rakkaudesta ilman sitä seksuaalista aspektia? Ja siis kyse ei olisi pelkästä ystävyydestäkään. Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia? Itseäni kiinnostaisi sen tyyppinen suhde, mutten tiedä, miten etenisin ja olisiko edes mahdollisuuksia sellaiseen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä niitä kokemuksia sit vaihdellaan. Olen nainen ja hetero.

Vierailija
2/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suhteeni on sellainen, sillä olemme molemmat aseksuaaleja. Rakastamme toisiamme, ja asumme yhdessä, mutta emme vain koskaan harrasta seksiä, koska kumpikaan ei tunne siihen halua. Halailemme kyllä toisinaan. Suhteen tärkein aspekti on kuitenkin älyllinen kumppanuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ehkä se sit olisi mulla sama juttu vaan että rakastelisin kiinnostukseni kohdetta.

Vierailija
4/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä niitä kokemuksia sit vaihdellaan. Olen nainen ja hetero.

Olisiko sinulla kokemuksia? Kiinnostaisiko mainitunlainen säätö? 🙂

Vierailija
5/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt sitten.

Vierailija
6/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun suhteeni on sellainen, sillä olemme molemmat aseksuaaleja. Rakastamme toisiamme, ja asumme yhdessä, mutta emme vain koskaan harrasta seksiä, koska kumpikaan ei tunne siihen halua. Halailemme kyllä toisinaan. Suhteen tärkein aspekti on kuitenkin älyllinen kumppanuus.

Itsehän olen melkeinpä nymfo ihastustani kohtaan, mutta mulla on myös erittäin hyvä itsekuri, joten voisin rajoittaa kaiken läheisyyden sellaiseen siveelliseen ja asialliseen. Olen kiinnostunut hänestä ihmisenä muutenkin, en vain fyysisessä mielessä tosin. Hän on mielenkiintoinen ja kiehtova ihminen kaikilla tasoilla. ❤

Vierailija
7/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt sitten.

Hieman lakonista. Miksi näin? 😮

Vierailija
8/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täydentää: olisin halunnut seurustelusuhteen, mutta se ei valotettavasti onnistu. Koetin miettiä vaihtoehtoja seurustelusuhteelle, jotta löytäisin ratkaisun sydäntäriipivälle naisettomuudelleni (ja siis vain yksi nainen maailmassa kiinnostaisi). Haluaisin vain saada olla elämäni rakkauden kanssa. ❤

Vierailija
9/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*valitettavasti

Sorry muistakin typoista

Vierailija
10/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-seksuaali nainen, mutta minulle fyysinen puoli ei ole ollenkaan välttämätön - toki läheisyys ja hellyys, mutta ei seksi. Sen sijaan olen kokenut totaalisen, symbioottisen ja sielullisen rakkauden. Sillä ei ole mitään tekemistä libidovetoisen liskoaivoisuuden kanssa. Eli kyllä - platoninen suhde voi olla täysin tyydyttävä myös ei-aseksuaaleilla. Noin pääsääntöisesti libido myös laskee lisääntymisiän mentyä ohi, ja muusta rakkaudesta tulee todempaa.

Vierailija
11/11 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up