Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviydyn elämästä väkivaltaisen narsistin jälkeen?

Vierailija
29.09.2019 |

Kaikki tuntuu niin vaikealta ja olo on kamala. Mies käytti mua häikäilemättömästi hyväksi kahden vuoden ajan ja hän eli kaksoiselämää viimeiset puoli vuotta. Tämä nainen otti yhteyttä muhun. Hän kysyi ja kerroin kuinka mies on kohdellut minua ja silti hän päätti jatkaa miehen kanssa kun mies oli mut yhtäkkiä taas hylännyt. Tämä tuntuu niin väärältä. Mun olisi pitänyt jättää hänet jo ajat sitten.

Alussa mies teki itsestään niin ihanan. Oli aivan erilainen. Henkinen väkivalta alkoi nopeasti ja hän myös heitteli mua tavaroilla raivokohtaustensa aikana. Huusi, haukkui, mitätöi. Sitten esitti uhria ja itki krokotiilin kyyneliä, olin ihan uskomattoman manipuloitu tilanteeseen, tämän ymmärrän vasta nyt.

Mies näytteli aivan muuta kuin oli. Kirkkain silmin valehteli ettei ole ikinä pettänyt minua (kun kysyin onko) ja samaan aikaan hän kertoi tälle toiselle naiselle rakastavansa häntä yms. Sanoi myös minulle että haluaa olla kanssani aina. Sitten taas suuttui jostain ja oli hyvin julma. Yritin pitää puoliani, mutta hän piti aina minulle mykkäkoulua jos vedin rajani. Jos olin jättämässä hänet, rukoili hän anteeksiantoa ja sanoi muuttuvansa. Suhde oli kamala kierre ja väkivalta ja vallankäyttö oli aina läsnä. Hän manipuloi minua jatkuvasti ja olin hänelle vain käyttötavaraa, jonka pystyi heittämään roskiin kun vaadin itselleni normaalia kohtelua.

Kaikki tuntuu niin pahalta. Pelkään että en enää kykene parisuhteeseen. En tiedä miten voin selvitä tästä. Terapiaankaan ei ole rahaa, terveysasemalla ei ymmärretty tilannettani. En tiedä mitä teen. Ihan kuin olisin rikki.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaterapiaa taitaa saada lyhytkestoisesti ainakin isommissa kaupungeissa ja kyllä lähetteellä pääsee puhumaan psykiatriselle sairaanhoitajalle. Auttavia linjojakin on mihin soittaa ilmaiseksi sekä netissä chatti neuvontaa. Väestöliiton sivuilta voi saada apua. Mitä tulevaisuuteen tulee niin elämäsi on joka vuosi helpompaa ja parempaa kunhan et pidä mitään yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän