Äkkiä, paljonko maksaa elokuvalippu?
Ihan tavallinen 2D näytös.
Kommentit (21)
En löytänyt. Finnkinon sivuilla pitää mennä lipun ostotapahtumaan saakka, enkä ole ostamassa lippua netistä. Kiitos, jos joku minua nokkelampi voisi googlettaa.
Joo ei kukaan pysty sinulle sitä kertomaan tietämättä tarkkaa näytöstä ja mahdollisesti muita tietoja. Ja näet kyllä lipun hinnan netistä ilman että sitä tarvitsee ostaa.
Pitihän se arvata ettei täältä apua saa. No lähden, ja toivon että rahat riittää.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt. Finnkinon sivuilla pitää mennä lipun ostotapahtumaan saakka, enkä ole ostamassa lippua netistä. Kiitos, jos joku minua nokkelampi voisi googlettaa.
Klikkaa ”paina kirjautumatta”, niin näät lipun hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Pitihän se arvata ettei täältä apua saa. No lähden, ja toivon että rahat riittää.
Jos on rahat noin tiukalla, ei tosiaankaan ole mitään järkeä mennä elokuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on rahat noin tiukalla, ei tosiaankaan ole mitään järkeä mennä elokuviin.
Niin just ostaa niillä vaikka kaljaa ja torrentaa jonkun leffan
Ap hyvä, se riippuu ja roikkuu siitä, mihin menet. Yksityisessä teatterissa 10-20 e, Finnkinon tavallisessa teatterissa hinta on yleensä 14,50. 2D-elokuviakin kumminkin esitetään myös erikoissaleissa, ja niissä liput ovat kalliimpia.
Sarjalipulla voit ostaa lipun halvimmillaan Finnkinosta hintaan 9,95 kappaleelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klikkaa ”paina kirjautumatta”, niin näät lipun hinnan.
Kiitos sinulle ❤️ tällä ohjeella löytyi. En nyt lähde avaamaan syitä sille, miksi olen lähdössä elokuviin vaikka rahaa periaatteessa vähän.
Google