Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi:

Vierailija
28.09.2019 |

Elikkäs...ajattelin laittaa rakkaan miekkoseni testiin. Rakkaani kun joka ikinen aamu runkkaa katsellen alastomia naisia ja se hieman on alkanut jurppimaan. Koen itseni jo aika rumaksi koska ne naiset ovat todella kauniita ja saavat helpolla orgasmeja joita minä en tahdo saada millään. Varsinkaan kun mieheni ei jaksa panostaa minun nautintooni. Seksimme on nykyään todella yhdyntä pitoista ja mies usein varmaan fantasioi näistä kuvien ja videoiden naisista samalla. Jään usein itse ilman koska mies ei jaksa esileikkiä tai lopuksi jatka minun kanssani vaan seksi loppuu hänen tulemiseen. Siispä: aijon edelleen seksiä harrastaa mutta vaadin enenmän esileikkiä itselleni tai jos mies tulee ja homma jää siihen otan vibran ja hoidan homman loppuun. Ajattelin myös pitäisikö minun jättää merkkejä siitä että katselisin toisten miesten kuvia? Oikeasti ei voisi vähempää kiinostaa mutta olisi mielenkiintoista nähdä miten se vaikuttaa mieheeni.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aamu alkoi seksillä. Ihanaa! Ei tosin mitään esileikkejä vaan suoraan sisään ja toimintaa. En ehtinyt mukaan. Lelulla piti jatkaa itsensä loppuun mutta mokomasta loppui virta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan