Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko melatoniini ottaa niinäkin päivinä kun ei aio mennä aikaisin nukkumaan

Vierailija
28.09.2019 |

Rytmin vuoksi? Vai jätänkö vain väliin

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä sitä kannata jatkuvasti ottaa muutenkaan ettei aivojen oma melatoniinituotanto häiriinny, vaikka ei nuo reseptivapaat melatoniinit taida olla paljon placeboa kummempia vaikutukseltaan.

Vierailija
2/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, eikä sitä kannata jatkuvasti ottaa muutenkaan ettei aivojen oma melatoniinituotanto häiriinny, vaikka ei nuo reseptivapaat melatoniinit taida olla paljon placeboa kummempia vaikutukseltaan.

Minä olen syönyt 7 vuotta putkeen. Jos jätän ottamatta niin nukahdan vasta klo 03 aikoihin ja herätys töihin on 04. Ennemmin käytän placebon voimaa kuin olen töissä koko yön valvoneena.

Vierailija
4/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkäriltä väkevämpää melaa ja ota 2 kerralla jos haluat yöllä kunnon seikkailun.

Vierailija
5/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihäiriöiden hoidon A ja O on säännöllinen päivärytmi ja rutiinit.

Eli älä pämppää äläkä hillu, jos haluat oppia nukkumaan.

Vierailija
6/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniinihan tulisi ottaa aina n. 6 h ennen unen keskikohtaa, kuitenkin viimeistään klo 22.

Vierailija
7/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae lääkäriltä väkevämpää melaa ja ota 2 kerralla jos haluat yöllä kunnon seikkailun.

Myös naapurin Pekalta voi hakea melaa.

Vierailija
8/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syönyt 7 vuotta putkeen. Jos jätän ottamatta niin nukahdan vasta klo 03 aikoihin ja herätys töihin on 04. Ennemmin käytän placebon voimaa kuin olen töissä koko yön valvoneena.

Eli olet vetänyt purkista niin kauan melatoniinia että aivosi ei enää sitä tajua tuottaa kun on tottunut sitä purkista saamaan.

Vierailija
9/10 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Placeboa voi ottaa koska vain, mutta rahat säästyy, jos ei osta moista moskaa ollenkaan. Reipas lenkki illalla ennen klo 20 ja sitten rauhallinen ilta ilman kahvia. Tuuleta makuuhuone raikkaaksi. Jos uni ei tule, onhan ihme.

Vierailija
10/10 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Placeboa voi ottaa koska vain, mutta rahat säästyy, jos ei osta moista moskaa ollenkaan. Reipas lenkki illalla ennen klo 20 ja sitten rauhallinen ilta ilman kahvia. Tuuleta makuuhuone raikkaaksi. Jos uni ei tule, onhan ihme.

Mikset ole jo miljonääri, kun kerran olet keksinyt varman ratkaisun unettomuuteen? Uskomatonta ettei kukaan muu kuin sinä ole ikinä tajunnut kokeilla tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi