Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaaja: miksi ja miten valitsit uhrisi?

Vierailija
28.09.2019 |

Tunnusta anonyymisti!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rakastuin mieheen joka ei minusta piittaa kjun minulla ei ole avuja. minä yritän kovasti kostaa kiusaamalla tätä henkilöä kunse henkilö tekee siitä lopun. Sinä menee sushi epäätoivoisella helposti väärään kurkkuun, kaatuilee korttelissa ja huutaa.

Vierailija
2/7 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on fyysinen sairaus. Heikkous tekee hänestä helpon uhrin. Kipeää - tiedän.

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on fyysinen sairaus. Heikkous tekee hänestä helpon uhrin. Kipeää - tiedän.

M55

Oletko täysin sairas?

Vierailija
4/7 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kateellinen liian kauniille ja seksikkäälle naiselle, jonka takia päätin alkaa kiusaamaan koska uhri vaikutti vielä niin ystävälliseltä, ettei halua sanoa takaisin.

säälittävää, tiedän, mutta minkä sille voin ku ite on siunattu rumuudella ja vittumaisella luonteella, ei siitä muuallekkaan pääse.

Vierailija
5/7 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin kateellinen liian kauniille ja seksikkäälle naiselle, jonka takia päätin alkaa kiusaamaan koska uhri vaikutti vielä niin ystävälliseltä, ettei halua sanoa takaisin.

säälittävää, tiedän, mutta minkä sille voin ku ite on siunattu rumuudella ja vittumaisella luonteella, ei siitä muuallekkaan pääse.

Kiusaan naista joka on mieheni nuoruuden aikainen ihastus. Törmäsin häneen netissä ja näytin miehelle, saman iltana pienessä sievässä mies sönkötti että tämä nainen on hänen ensirakkaus ja jos nainen vapautuu joskus liitostaan eli sinkkuuntuu niin ei tiedä mitä tekisi. Juopon möläytyksiä ja känninen nauru päälle mutta minuun se osui ja upposi. Siitä asti on niskavillat noussut pystyyn kun naikkonen netissä tulee vastaan (on pikkujulkkis ja putkahtaa milloin mistäkin esiin). Anonyyminä käytän mahdollisuuden hyväksi ja ivaan. Olen hyvä puhumaan ja ilmaisemaan itseäni, kärkäs ja rempseä, sanavalmis. Nautin siitä kun tämä nainen pahoittaa mielensä. En voi itselleni mitään mutta vihaan tätä naikkosta vaikka tuskin muistaa edes miestäni enää vuosien jälkeen.

Vierailija
6/7 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä ketju ja toivon, ettei tähän tulla moralisoimaan. Raadollinen rehellisyys anonyymina on vapauttavaa ja selventävää. No ok, toi sairasta ihmistä kiusaava äijä on kuvottava, mutta muut, jatkakaa.

Vierailija
7/7 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä laiska ja huono työntekijä tukeutui minuun ja alkoi tunkea liian lähellä.Hän teki paljon virheitä ja oli työkyvyn arviossa ym.

En halunnut olla sotkussa mukana ja hänen puolellaan.Vetäydyin.

En lyö lyötyä,mutta en tue.