Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaveri 6v joi meillä suoraan mehutölkistä, soitti äidilleen itkien että kiusaan kun komensin käyttämään lasia

Vierailija
28.09.2019 |

Äiti haki lapsensa pois nyrpeänä. Kerroin mitä oli käynyt ja sanoi, että täytyikö lapsen mieli yhden mehupurkin takia pahoittaa. Nyt kun kävin ulkona, ovemme taakse oli jätetty uusi, avaamaton mehupurkki. Vähän outoa käytöstä koska ei olisi käynyt mielessäkään vaatia korvaamaan jotain mehupurkkia? Eikä soittanut ovikelloa sitä jättäessään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa?

Vierailija
2/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen äiti, ei ilmeisesti ole hällä kaikki kotona, joten yritä unohtaa moinen moukka. Tuollaisia lapsia sitten täytyy kasvattaa oikeille urille eskarissa ja koulussa. Kyllä siinä opettajilla työsarkaa riittää, kun huoltajakin on tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kuvittelemaan kuinka on kurvannut lapsen kanssa lähikauppaan jupisten tälle, että haetaan nyt sille pikkumaiselle akalle uusi mehu kun kerran tuollaisesta suuttuu, mutta sisälle saakka ei sitä viedä, oppiipahan olemaan :D

Vierailija
4/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh

Vierailija
5/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla lapsella tulee olemaan hauskaa koulussa.

Vierailija
6/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komensit miten? Karjuitko pää punaisena ja suu vaahdossa? Olisit voinut vaan antaa penskalle lasin ja sanoa ystävällisesti että meillä juodaan näistä.

Vierailija
7/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki lapsen vika jos ei ole kotona tapoja opetettu.

Vierailija
8/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komensit miten? Karjuitko pää punaisena ja suu vaahdossa? Olisit voinut vaan antaa penskalle lasin ja sanoa ystävällisesti että meillä juodaan näistä.

Ei vain ap:llä vaan kaikissa normaaleissa kodeissa, varsinkin jos siellä asuu enemmän kuin 1 ihminen.

Vierailija
9/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
10/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tarinoita joissa omenamehuun on pissattu

Vierailija
11/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli sinetti kiinni.

Ap

Vierailija
12/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli sinetti kiinni.

Ap

Eikä se ollut omenamehu.

Vierailija
13/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pistää ärsyttämään nuo lapset jotka pienessäkin ongelmatilanteessa ovat heti soittamassa äitille. Kun lapset eivät osaa päättää mitä leikkisivät niin aina on yksi kaivamassa kännykkää esille "mä soitan mun äitille"

Vierailija
14/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pistää ärsyttämään nuo lapset jotka pienessäkin ongelmatilanteessa ovat heti soittamassa äitille. Kun lapset eivät osaa päättää mitä leikkisivät niin aina on yksi kaivamassa kännykkää esille "mä soitan mun äitille"

Nää on todennäköisesti niitä, joiden äiti soittelee niille kesätyöpaikatkin ja jos töissä sanotaan asiasta, äiti soittaa kiukkuisena töihin että meidän pirjopetterille ei sanota.

Vierailija
15/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on todennäköisesti niitä, joiden äiti soittelee niille kesätyöpaikatkin ja jos töissä sanotaan asiasta, äiti soittaa kiukkuisena töihin että meidän pirjopetterille ei sanota.

Ja kun pirjopetteri räplää työajalla jatkuvasti omaa luuria, ottaa kuvia itsestään ja somettaa ja siitä huomautetaan, pirjopetteri kertoo äipälle ja äippä raivostuu ja soittaa töihin että kai sillä kavereita saa olla ja mitä se nyt haittaa jos vähän työn ohessa vilkaisee. 

Vierailija
16/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole se äiti ilmeisesti tottunut kasvattamaan lastaan ja opettamaan peruskäytöstapoja. Lapsi ei selvästikään ole tottunut siihen että häntä kielletään ja että hänen on toteltava aikuista. Tulevat olemaan kotona valtavissa ongelmissa tämän lapsen kanssa kun ei ole opetettu kunnioittamaan aikuista, miksi tekisi niin omien vanhempienkaan kohdalla. Äiti vielä toiminnallaan vahvisti lapsen väärää käsitystä siitä että lapsen pillin mukaan tanssitaan.

Vierailija
17/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tällaisia ihan oikeasti olemassa vai onko tämä vain urbaanilegendaa?

Vierailija
18/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset on vaan niin, miten sen sanoisi, keskeneräisiä..voi kun hyviä käytöstapoja alettaisiin taas pitää tavoiteltavana.

Noiden kanssa ei pidä näyttää tunnekuohuja, vaan täysin asiallisesti ilmoittaa että meillä toimitaan näin.

On eri asia epäonnistua, jos edes yrittää parantaa tapojaan. Mutta nämä jotka on jo valmiiksi oikeassa, huh.

Vierailija
19/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tällaisia ihan oikeasti olemassa vai onko tämä vain urbaanilegendaa?

On niitä varmaan nykyäänkin, kun on niitä ollut jo viime vuosituhannellakin. Vanhemmat soittelee työpaikkoihin, että olisiko kesätöitä meidän tytölle/pojalle. Sitten ihmetellään, kun ei meidän tyttö/poika päässyt kesätöihin vaikka niin moneen paikkaan me vanhemmat soiteltiin ja tunnettiin se ja tämäkin työhönottaja. Antaahan se todella hyvän ja ahkeran kuvan nuoresta työntekijämielessä, kun vanhemmat joutuu jo työpaikankin hommaamaan - ehkä ne olisi tulleet tekemään ne työtkin nuoren puolesta.

Vierailija
20/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä olisi kehdannut komentaa. Olsiin vaan ihmetellyt että ompas tavat. Meillä vaimo ja lapset juovat suoraan maitotölkistä ja mehutölkistäkin.

Ovat sitä parempa kastia eli korkeastikoulutettua ja minulla vain peruskoulu taustalla.

En sitten tiedä ovatko nuo akateemiset ihmiset vähän liberaalimpia tapoineen. Vaimolla on ollut yleensä tapana jättää vessan ovi auki kun käy asioilla.

Minulla on aina ollut ennen vaimoa käsitys korkeastikoulutetuista että olisivat jotenkin sivistyneempiä, mutta ainakin liberaalimpia ovat ja suorasanaisia hassuja öykkäreitä.

Ehkä se raja meneekin siinä että meikäläiset ei vaan kehtaa ja noudatetaan nöyrästi tapoja, jotka ovat jo ihan turhia ja vanhanaikaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi