Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on ohi, pitäiskö mennä kiikkuun.

Vierailija
27.09.2019 |

Eli jouduin pitkälle sairauslomalle hoitoalan työstäni jota tein vuosia pienellä palkalla. Nyt olen pienellä kuntoutustuella. Harmittaa kun nyt tosissaan yrittävät pitkästä aikaa saada palkkoja kuntoon. Itselle nyt aivan sama. Vuosia tosiaan tein pienellä palkalla töitä. Onko mulla joku paha karma? Juuri kun jouduin pois työelämästä niin palkat lähti nousuun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuollainen asia noin vakavaa ole. Ja kun olet vain sairaslomalla, etkä pysyvästi pois työelämästä, niin varmasti pääset nauttimaan niitä korotettuja palkkojakin vielä. 

Vierailija
2/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tuollainen asia noin vakavaa ole. Ja kun olet vain sairaslomalla, etkä pysyvästi pois työelämästä, niin varmasti pääset nauttimaan niitä korotettuja palkkojakin vielä. 

Työnantaja irtisanomassa, prosessi kesken ja en voi vanhaan työhöni palata.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen työhön sitten vaan hakemaan, ehkä jopa saat parempaa palkkaa. Mistä sitä tietää.

Vierailija
4/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä on ohi, olet jo kuollut. Ei siinä mitään kiikkua enää tarvita.

Vierailija
5/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole muuta sisältöä elämässä kuin työ? Mene luontoon, se on ilmaista. Kirjastosta kirja mukaan ja laavulle.

Vierailija
6/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkoistako olet huolissasi? Et siitä että pystytkö työhön ylipäätään? Mietihän nyt uudestaan prioriteettisi.

7/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et joka tapauksessa enää pysty aiempaan hoitoalan työhösi, mitä merkitystä sillä on, jos palkat nyt vähän nousisivatkin? Tärkeintähän on, että voit elää itsellesi sopivanlaista elämää, jossa sinulta ei vaadita jotain mihin et pysty. Alhaisempi tulotaso (tilapäisesti; voithan päästä toisenlaiseen työhön kuntouduttuasi) on terveyden ja hyvinvoinnin väärti.

Voimia ja toipumista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän