Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aamulla ylös noustessa yskittää ja lima nousee kurkkuun (jopa oksettaa) mutta iltapäivällä ei ollenkaan?

Vierailija
26.09.2019 |

On jo muutaman kuukauden ollut tuollaista vaivaa. Aamulla kun nousee niin välillä jopa oksettaa kun lima"klöntit" nousevat kurkkuun. Sitten taas esimerkiksi klo (päivä)12- seuraavaan aamuun mennessä en yski ollenkaan.

Mikä juju on siinä, että juuri aamulla tekee tuollaisen kiusan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito lisää limaneritystä (jos nimittäin juot maitoa)

Vierailija
2/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono sisäilma? Nukutko suu auki? Pölyä kotona? Itsellä kävi noin kun asuin hetken hometalossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin mun kristallipallosta ja näin kun joku sinulle tuntematon käy yöllä heittämässä mällit sun kurkkuun.

Vierailija
4/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin mun kristallipallosta ja näin kun joku sinulle tuntematon käy yöllä heittämässä mällit sun kurkkuun.

Tämä selittäisi kyllä oireet.

Vierailija
6/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas katsoin jalkapallostani ja sain vastaukseksi Umbro. Mitähän sekin tarkoittaa?

Vierailija
7/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas katsoin jalkapallostani ja sain vastaukseksi Umbro. Mitähän sekin tarkoittaa?

Umbro tarkoittaa kosteaa peräaukon suuta.

Vierailija
8/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan myös päiväunia, miksi talo kiusaisi minua mahdollisella homeella ainoastaan aamuisin? Talo tarkistettu homekoiran avulla.

Maitoa juon ruuan kanssa keskimäärin joka toinen päivä 1,5dl eli ei selity silläkään joka-aamuinen yskä. Lämpöä meillä on huoneesta riippuen 21-22C

Ap

Vierailija
9/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaoire

Vierailija
10/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma tai refluksitauti.

Vierailija
11/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en ole koskaan polttanut tupakkaa, tai mitään sen korviketta. En käyttänyt nuuskaa enkä sähkötupakkaa, mitään laastareita tms. Lemmikkejä on ollut pienestä pitäen ja koskaan en ole oireillut niiden karvalle. Tälläkin hetkellä vaan akvaario.

Ap

Vierailija
12/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öisin olet pitkään nurin. Hereillä olet pystyssä. Päivisin ei siis keuhkoputken krooninen tulehdus häiritse elämää niin pahasti. Paljonko on vuosien mittaan kulunut röökiä?

Vierailija
13/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksitautia veikkaan minäkin.

Vierailija
14/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin melkeen sanoa että astma tai refluksitauti. Refluksitauti aiheuttaa tuota pojallani ja hänen isällään. Isällä limaa nousee ja/tai kurkkua pitää selvittää hetken aikaa usein myös syönnin jälkeen.

Myös kuiva sisäilma tekee tuota. Kokeile siis ilman kostutinta ja sängyn päädyn nostoa, lisäksi ei mitään närästävää ruokaa iltapalaksi.

Vierailija
15/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua astmaatikolle.

Vierailija
16/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi. On muuten ihan eri asia nukkua kahdeksan tuntia kuin pienet päiväunet.