Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä aloitin elämäntapa remontin ja mies vaan puhuu siitä

Vierailija
25.09.2019 |

Mies on lihonut jo yli 20kg ja "on aloittanut" laihduttamisen joka ikinen maanantai, mutta mitään muuta ei ole tapahtunut, kuin vatsan ja tissien kasvua.

Kahdessa vuodessa hän on lihonut todella paljon ja hän vaan jatkaa kaiken pas_kan syömistä ja kaljan kittausta. Sen lisäksi häntä ei saa edes kävelylenkille.

Minä taas lihoin 8kg, kun ryhdyin tähän suhteeseen ja lopetin tupakoinnin. Aloin käyttää alkoholia yhtä usein kuin mies ja syömään roskaruokaa, sipsejä, karkkia ja join sokerilimuja melkein päivittäin yhdessä miehen kanssa.

Kuukausi sitten katsoin itseäni peilistä ja itkuhan siinä tuli. Kauhea pallomaha, ei vyötäröä ja pöhöttyneet kasvot. Heitin kaiken roskaruon ja herkut pois ja aloin syödä terveellisesti ja käyn lenkillä melkein joka päivä. Kiloja lähtenyt kaksi ja senttejä lähtenyt 4 vyötäröltä, toiset neljä alavatsalta ja kaksi persuksista ja tällä tiellä aion jatkaa.

Mitä tulee mieheen... Hän puhuu kyllä miten aloittaa maanantaina terveelliset elämäntavat, miten lopettaa tupakoinnin, miten lopettaa kaljan juonnin, karkit, sipsit, roskaruoan, alkaa käydä lenkillä, salilla jne. Nämä samat jutut kuulen päivittäin, mutta _mitään_ ei ole tapahtunut.

Ompa kiva kun mies vie itseään aikaiseen hautaan. Toivoisin että hän alkaisi arvostamaan terveyttään ja ymmärtäisi että hänen lapsensa tarvitsevat häntä vielä pitkään. Hänellä on lähisuvussa 2-tyypin diabetesta ja sydänsairauksia. En ymmärrä miksi hän ei välitä itsestään ja ota itseään niskasta kiinni. Olen lupautunut hoitamaan kokkaamiset ja lähtisin seuraksi liikkumaan, mutta sohva ja sipsipussi houkuttelee häntä liikaa.

Mitä mä teen tuon miehen kanssa? Miten saan hänet ymmättämään, että omaa terveyttä pitää vaalia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kauheesti tsemppiä sulle elämäntaparemonttiin. Pidät huolen vaan itsestäsi ja mies seuraa kyllä perässä kun näkee sinun onnistuvan. Sun pitää vaan näyttää mallia ja jos ei vuoden sisällä siitä tunnu reipastuvan niin osta sille rintaliivit.

Vierailija
2/8 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntaparemontti on yhdyssana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänelle saisi jo rintaliivit hankkia. On hänellä isommat tissit jo kuin minulla.

Vierailija
4/8 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys siis kuuluu, miten voit päättää miehesikin elämästä. Vastaus on: Et mitenkään. Huolehdi vain omista asioistasi.

Vierailija
5/8 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-raadin virallinen tuomio: olet parempi ihminen kuin miehesi.

Sitten voidaankin siirtyä seuraavaan aiheeseen.

Vierailija
6/8 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/8 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole kyse toisen asioista päättämisestä, vaan terveydestä. Mies on 185cm pitkä ja painaa yli 120kg. Melkein nelikymppinen ja sydänkohtaus kolkuttelee ovella. Kyllä tämä vaikuttaa jo seksielämäänkin, kun mies ei jaksa sitäkään ilman että hikoilee kuin sika, aina sama asento tai sitten lopettaa kesken.

Ap

Vierailija
8/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppailen. Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?

Ap