Joudun aloittamaan CPAP-hoidin 25 -vuotiaana.
Se oli sitten siinä, olen tuomittu elämään loppuikäni yksin. Arvo parisuhdemarkkinoilla putoaa pyöreään nollaan.
Kommentit (9)
No itseäni ei kumppanin CPAP haittaisi vähääkään, sehän vähentää kuorsaamistakin (mistä en pidä). Ymmärrän kyllä ap:n tunteet aiheesta, mutta suosittelen olemaan laitteesta rehellinen heti alusta saakka, jotta ne rikkaruohot karsiutuvat jo heti varhaisessa vaiheessa. Ja ainahan on mahdollista ruveta yhteen toinen CPAPia käyttävän kanssa, tällöin ei luulisi häiritsevän.
Mutta kai mieluummin nukut kunnolla kuin nukahdat rattiin ja kolaroit?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kai mieluummin nukut kunnolla kuin nukahdat rattiin ja kolaroit?
Minulla ei ole nukahtelutaipumusta eikä edes merkittävää vireystilan laskua. Ja nyt täytyy myöntää, että tällä hetkellä jälkimmäinen vaihtoehto ei kuulosta lainkaan pahalta.
Ap
Ei se ole AP, paitsi niille jotka vieläkin lukevat Tarzania.
Kannattaa laihduttaa ja aloittaa urheilu niin pääset CPAPista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole AP, paitsi niille jotka vieläkin lukevat Tarzania.
Kannattaa laihduttaa ja aloittaa urheilu niin pääset CPAPista eroon.
Eli otan sitten 50-60 -vuotiaan, niinkö?
Ap
Olen norm. painoinen nainen, ikää vähän yli 50v, mutta äidin puolen perintönä nieluni on sellainen, että Cpap-laite on minullakin. Kyllä se on sosiaalinen haitta olet yökylässä missä vaan. Asun yksin enkä aio kenellekään selitellä tai esitellä niin seksikästä naamariani.
Voisin lässyttää tähän jotain siitä, että miten se toinen ei ole sinun arvoisesi, jos cpap haittaa. En viitsi kuitenkaan valehdella, sillä varmasti varsin monelle cpap antaa kuvan valtavan lihavasta ihmisestä, joka ei jaksa edes hengittää itse. Mutta mehän tiedämme jo valmiiksi, että elämä ei ole reilua.