Mikael Jugnerin tanssipari sairastui pusutautiin
Mikael Jungnerin opettajaksi tulee ainakin toistaiseksi Janica Saarni.
Kommentit (7)
Olisin luullut että joku mies jotta saisivat mahdollisimman paljon huomiota
Pääs vähällä. Usein Mikaelin kanssa vehtaavat saavat kupan.
Vitsit sikseen. Se voi aikuisella olla ihan kauhea tauti. Nimimerkillä kokemusta on ja luulin kuolevani.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit sikseen. Se voi aikuisella olla ihan kauhea tauti. Nimimerkillä kokemusta on ja luulin kuolevani.
Juuri näin! Vein aikuisen tyttäreni yöllä Meilahden sairaalaan... tukehtuminen oli lähellä.
Mononukleoosi, eli pusutauti, on vakava pisaratartunnasta leviävä rauhaskuume. Sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolitautien kanssa. Olen itse sairastanut sen vakavan muodon ja sain siitä vielä pahan jälkitaudin. Ei paljon nämä vitsit naurata.
Vierailija kirjoitti:
Mononukleoosi, eli pusutauti, on vakava pisaratartunnasta leviävä rauhaskuume. Sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolitautien kanssa. Olen itse sairastanut sen vakavan muodon ja sain siitä vielä pahan jälkitaudin. Ei paljon nämä vitsit naurata.
Tämä! Kaverin just täysi-ikäinen lapsi meinasi kuolla mononukleoosin aiheuttamaan kuivumaan kun sairasti sitä yksin opiskelija-asuntolassa, ei oikein pystynyt syömään eikä juomaan vaan nukkui vaan ja söi kipulääkkeitä. Onneksi tunnusti sitten mulle, kun satuin soittamaan, että ei jaksa enää kävellä eikä muista milloin on pissannut viimeksi... vein kiireesti päivystykseen jossa nesteytettiin reilusti. Oli korkeakuumeinen (40,3) eikä kuume laskenut millään. Joutui sitten sairaalaan osastolle yli viikoksi. Mononukleoosin lisäksi oli vielä saanut nieluunsa bakteeritulehduksen. Sanoivat sairaalassa suoraan että kuolema oli hyvin lähellä koska oli niin pahasti kuivunut ja korkeakuumeinen että tappava rytmihäiriö olisi voinut iskeä koska vaan.
Eipä ihme kun tietää millainen pervo toi Jugner on.